صنعت نفت مدل 1396؛ تسلیم ناپذیر برابر تیم های غیرخوزستانی


تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نهم میزبان نفت تهران است و تلاش می کند روند شکست ناپذیری در برابر تیم های غیرخوزستانی در خانه را حفظ کند.


صنعت نفت مدل 1396؛ تسلیم ناپذیر برابر تیم های غیرخوزستانی

وبسایت رسمی برنامه نود - تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته نهم میزبان نفت تهران است و تلاش می کند روند شکست ناپذیری در برابر تیم های غیرخوزستانی در خانه را حفظ کند.

به گزارش وب سایت نود، در این دیدار نفت تهران که دوباره حمید درخشان را به عنوان سرمربی روی نیمکت خواهد داشت، تلاش می کند تا با کسب پیروزی برابر میزبان آبادانی فشار روانی روی بازیکنان و سایر اعضای تیم را دور کند؛ اتفاقی که در سال 1396 فقط دو بار، آن هم برابر تیم های خوزستان رخ داده و تیم های غیرخوزستانی از اواخر سال 1395 یعنی هفته بیست و سوم لیگ شانزدهم، نتوانسته اند با امتیازات کامل آبادان را ترک کنند.

در هفته 29 لیگ شانزدهم و هفته هفتم فصل جاری صنعت نفت با نتیجه مشابه یک بر صفر در زمین خودی شکست خورد که هر دو باخت زردپوشان آبادانی در برابر تیم هم استانی یعنی فولاد خوزستان صورت گرفت. اما هیچ یک از تیم های غیرخوزستانی در سال 1396 موفق به کسب پیروزی و 3 امتیاز بازی از آبادان نشده اند. آخرین بازی که صنعت نفت در خانه به یک تیم غیرخوزستانی باخت، هفته بیست و دوم فصل گذشته بود که با نتیجه سه بر صفر شکست سنگینی برابر مهمان خود متحمل شد.

2081

داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران صنعت نفت آبادان آمار
اختصاصی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟