رندرهای منتشر شده از هواوی میت 10 پرو، خبر از یک قلم هوشمند می‌دهند!


شرکت هواوی تمام تلاش خود را برای عرضه سری گوشی‌های هوشمند میت 10 در تاریخ 16 اکتبر به‌کار بسته است.چند روز پیش، پوسترهای تبلیغاتی گوشی هواوی‌ میت 10 پرو منتشر شد و اکنون ایوان‌ بلاس رندرهای مطبوعاتی مشابهی را منتشر کرده است.  ایوان رندری از میت 10 پرو با رنگ مشکی را منتشر نموده که پنل جلویی و...

شرکت هواوی تمام تلاش خود را برای عرضه سری گوشی‌های هوشمند میت 10 در تاریخ 16 اکتبر به‌کار بسته است. چند روز پیش، پوسترهای تبلیغاتی گوشی هواوی‌ میت 10 پرو منتشر شد و اکنون ایوان‌ بلاس رندرهای مطبوعاتی مشابهی را منتشر کرده است. ایوان رندری از میت 10 پرو با رنگ مشکی را منتشر نموده که پنل جلویی و همچنین پنل پشتی گوشی را نمایش می‌دهد. به استثنای نام تجاری Huawei، یک دوربین دوگانه در پشت با نام تجاری لایکا (Leica) و یک سنسور اثر انگشت دقیقا در زیر آن وجود دارد. در قسمت جلویی، گوشی به نمایشگر تمام‌صفحه بدون‌ حاشیه مجهز شده است.

تبلیغات
سایت خودرو / خرید پاوربانک / آموزش بازاریابی

رندرهای منتشر شده از هواوی میت 10 پرو، خبر از یک قلم هوشمند می‌دهند!

در آخرین رندری که ایوان بلاس روی توییتر ارسال کرده، گوشی‌ هوشمند در رنگ آبی نمایش داده شده و در این تصویر، میت 10 پرو در کنار یک قلم استایلوس قرار دارد. به‌نظر می‌رسد که قلم استایلوس و دفترچه، مجموعه نوشتاری هوشمند مولسکین (Moleskine) باشند.

رندرهای منتشر شده از هواوی میت 10 پرو، خبر از یک قلم هوشمند می‌دهند!

این موضوع بدین معناست که هواوی برای برخی پکیج‌های تبلیغاتی میت 10 پرو وارد شراکت با مولسکین شده است. با این حال، ما در مورد آن مطمئن نیستیم و این فقط یک حدس است. بعید بوده که شرکت، چنین لوازمی را بدون اخذ هزینه اضافی به همراه گوشی میت 10 پرو عرضه کند. اما انتظار برخی تخفیفات ترکیبی از جانب شرکت وجود دارد. مجموعه نوشتاری هوشمند شامل سه جز دفترچه کاغذی، قلم هوشمند پلاس و یک برنامه همراه است. این موضوع کاربران را قادر می‌سازد که به‌صورت آنی و بدون نیاز به تهیه عکس یا آپلود فایل‌ها یا اسکن اسناد خود، آنچه را که بر روی کاغذ ایجاد کرده‌اند را به صورت دیجیتالی ویرایش یا به اشتراک بگذارند.

هواوی‌میت 10 پرو، با پردازنده کایرین 970 همراه خواهد بود. انتظار می‌رود که این گوشی در چهار پیکره‌بندی 6 گیگابایت رم/64 گیگابایت حافظه، 6 گیگابایت رم/128 گیگابایت حافظه، 6 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه و 8 گیگابایت رم/256 گیگابایت حافظه عرضه شود.

انتظار می‌رود که گوشی با گزینه‌های رنگی متفاوتی شامل رزگلد، آبی، مشکی و قهوه‌ای عرضه شود. این گوشی در تاریخ 16 اکتبر همراه با گوشی‌های میت 10، میت 10 لایت و میت 10 نسخه پورش دیزاین معرفی خواهد شد. مطابق انتظارات، قیمت میت 10 پرو از 5499 یوان برای مدل پایه شروع شده و می‌تواند به 7499 یوان برای پیشرفته‌ترین مدل برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف: سران ارمنستان به دنبال برهم زدن روابط با روسیه هستند