شادی و نشاط کودکان سرایانی در هفته ملی کودک


شادی و نشاط کودکان سرایانی در هفته ملی کودک

کودکان مرکز فرهنگی هنری شهرستان سرایان با اجرای برنامه‌های مختلف در هفته ملی کودک نشاط وسر زندگی را برای خود به ارمغان آوردند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خراسان جنوبی، در اولین روز از هفته ملی کودک،300 کودک این شهرستان در کنار پدر ومادرهایشان بادبادک‌های خود را در آسمان آبی این شهر پرواز آوردند و نظاره گر بادبادک هایشان در آسمان شهرشان شدند.

در پایان به 20کودک که بادبادکشان بالاترین پرواز راداشته جوایزی اهداشد.

همچنین اعضای نوجوان در هفته کودک با برپایی نمایشگاه عکس با عنوان «یادمان کودکی» که مربوط به عکس‌های کودکی اعضای نوجوان در برنامه‌های سال‌های گذشته بود، این هفته را گرامی داشتند.

در همین حال جلسه دورهمی با حضور مادران و اعضا ویژه هفته ملی کودک و ایستگاه نقاشی، که کارمشترک مادران واعضا بود، نشاط خاصی به کانون در این روزها بخشید و پرتال تخصصی کودک ونو جوان نیز رونمایی شد.

برگزاری کارگاه اوریگامی در پیش دبستانی فاطمه الزهرا(س)،بازدید پیش دبستانی‌های پرستو و آیندگان از کانون، دیدار مربیان وتعدادی از اعضا ازفرشتگان زمینی مؤسسه «نوای مهر» و اهدای کتاب به آنان، برگزاری بزرگ‌داشت شاعرپرآوازه خواجه حافظ شیرازی، برگزاری مسابقه ادبی «خاطره کودکی‌ام» و برگزاری کارگاه نقاشی وسفالگری باعنوان «لبخندکودکی»برای اعضای مرکز از دیگر برنامه‌های اجرا شده در هفته ملی کودک در مرکز فرهنگی هنری سرایان بود که مورد استقبال ویژه کودکان قرار گرفت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...