“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت


به گزارش با حجاب، گروه هنر مقدس با سابقه بیش از 1دهه فعالیت هنری و نمایشی پس از کارهای پر استقبال “ایوان آخر” و “اقلیما” این بار نمایش “عروس روز دهم”  را روی صحنه می‌برد. عروس روز دهم تئاتری با پرداختی جدیدتر و در ادامه نمایش آیینی “اقلیما” است که این بار کائیل پس از کابوس‌های هر شب خود، قابیل پیشگی‌اش را در مواجهه با...

به گزارش با حجاب، گروه هنر مقدس با سابقه بیش از ۱دهه فعالیت هنری و نمایشی پس از کارهای پر استقبال “ایوان آخر” و “اقلیما” این بار نمایش “عروس روز دهم”  را روی صحنه می‌برد.

عروس روز دهم تئاتری با پرداختی جدیدتر و در ادامه نمایش آیینی “اقلیما” است که این بار کائیل پس از کابوس‌های هر شب خود، قابیل پیشگی‌اش را در مواجهه با دوتن از اصحاب عاشورایی هویدا می‌کند و بخشی از نقشه‌های خود را برای نسل انسان تا آخر الزمان به نمایش می‌‌گذارد تا عاشوراهای این زمان را خنثی کند وهانیه‌ها و ام وهب‌ها از میدان آتش وخون، پا پس بکشند.

عروس روز دهم روایتی لطیف و جذاب از داستانی عاشقانه و حقیقی است که مخاطب را با به رخ کشیدن اسطوره‌های زن مسلمان، در هر پرده به فکر فرو می‌برد.

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

این نمایشی اثری متفاوت از نویسنده مطرح کشوری “مریم شعبانی” است که خود کارگردانی کار را بر عهده گرفته است وامسال نیز تهیه کنندگی کار با “حمیدرضا ممتازان” است که خود سابقه اجرای تئاتر و دکور را دارد.

عروس روزدهم، با پرداختی نو مناظره زمانی از ابتدای خلقت است که به حوادث کربلا می‌رسد و طبق اسناد نگاهی به آخر الزمان و کابالاها دارد.

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

این کار جدید گروه هنر مقدس، از تاریخ ۲۰ الی ۳۰ مهرماه ۹۶ در بزرگترین مجموعه تئاتر خاورمیانه “پردیس تئاتر تهران، سالن اصلی” روی صحنه می رود.

عروس رودهم که اولین روز اجرای خود را با تقدیم  اثر به ” حضرات معصومین” رایگان روی صحنه برد، ساعت ۱۶:۳۰ اجرای خود را آغاز می‌نماید و در تاریخ ۲۳ مهر الی ۲۵ مهر ماه به علت استقبال مدارس و دانشگاه‌ها اجرای خود را در ساعت ۱۰:۳۰ روی صحنه می‌برد.

تهیه بلیت این نمایش از طریق سایت www.tiwall.com  است و حضور در سالن نیم ساعت پیش از اجرا ساعت ۱۶:۰۰است و در روزهایی که سانس صبح دارد حضور در سالن ساعت ۱۰:۰۰ صبح است و این گروه آمادگی خود را برای اجراهای سازمانی و خصوصی اعلام کرده است.

لینک خرید بلیط

https://www.tiwall.com/theater/arous-dahom

عوامل این اثر عاشورایی عبارتند از:

کارگردان: مریم شعبانی

تهیه کننده: حمیدرضا ممتازان

بازیگران: فاطمه نوری شکری، فاطمه زارع، محدثه رمضانی

گروه فرم به رهبری مبینا حمزوی؛ سبا رضایی، مهسا دلیلی، سارا قادری، منصوره جلالیان، مهسا دلیلی، سارا قادری، زهرا مهاجری، فاطمه وهابی، عطیه زارع، زلیخا مهدی نیا، عارفه منگلی، فاطمه بیات، عطیه بحری، شیدا امیری، فائزه عسگری، حورا جهانبخش، فاطمه سعدی، فائزه سادات قوامی، سارا اولیا

دستیار کارگردان: منا شعبانی

مدیر اجرایی: زهرا هودگر

طراح صحنه: حمیدرضا ممتازان

طراح لباس: منا شعبانی

مدیر صحنه و لباس: مهسا دلیلی

جامه دار: زهرا وحدتی، مائده تهرانی، مرضیه اسماعیلی

مدیر تبلیغات: هانیه شاکر ذاکر

دبیر خبری: فاطمه نوری شکری

اجرای گریم: زهرا توحیدی

طراحی و تنظیم موسیقی: منصوره جلالیان، منا شعبانی/ شاعر: محسن کاویانی/ خواننده: سجاد شاکری، استودیو سل رکورد/ گوینده مونولوگ: حمیدرضا ممتازان/ عکاس: مائده تهرانی، عطیه کنعانی/ طراح گرافیک: حمیده خلیل آبادی/ روابط عمومی: هانیه شاکر.

جهت ارتباط با این گروه با شماره‌های ۰۹۱۲۴۹۷۲۴۲۸ و ۰۹۳۰۱۲۷۱۸۵۰ تماس حاصل فرمایید.

نشانی: اتوبان امام علی جنوبی، خروجی شهید محلاتی شرق، خیابان شهید شاه‌آبادی جنوبی، بعد از میدان مالک اشتر، خیابان شهید بقایی، پردیس تئاتر تهران

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

“عروس روز دهم” عاشقانه‌ای حقیقی روی صحنه رفت

تحریریه سایت باحجاب

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد