شهرک پوشاک اصفهان راه‌اندازی می‌شود


شهرک پوشاک اصفهان راه‌اندازی می‌شود

اصفهان – بخشدار جرقویه سفلی گفت: با توجه به ظرفیت‌ بالا در جرقویه و فعالیت شهروندان این منطقه در حوزه تولید پوشاک با مصوبه کمیته زیربنایی استانداری شهرک پوشاک در این منطقه راه اندازی می شود.

حسن جعفری هرندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به ظرفیت‌های وجود در شهرستان جرقویه و نرخ بالای بیکاری در این شهرستان اظهار داشت: باید توجه داشت که وضعیت اقتصادی مردم در این شهرستان مناسب نیست ضمن اینکه ظرفیت‌های بالایی برای اشتغالزایی در این منطقه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر نرخ بیکاری در منطقه جرقه سفلی ۱۲ درصد است، تصریح کرد: برنامه ریزی برای ایجاد فرصت‌های شغلی از سه سال گذشته در دستور کار ویژه قرار گرفته است و با توجه به دریافت مجوزهای استانی به دنبال تحقق این برنامهریزی‌ها هستیم.

بخشدار جرقویه سفلی با تاکید بر اینکه ظرفیت‌های بالای تولید پوشاک در استان اصفهان وجود دارد، گفت: استان اصفهان بزرگ‌ترین استان تولید کننده نساجی در کشور است و از این رو در نظر داریم با تولید پوشاک رونق کسب و کار را در منطقه جرقویه داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری راه‌اندازی شهرک پوشاک در دو کیلومتری شهر نصر آباد و شعاع ۶۷ کیلومتری شهر اصفهان در دستور کار قرار گرفته است، تصریح کرد: این شهرک دارای مجوز کمیته زیربنایی استانداری و در شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان مطرح و مصوبه‌های لازم را دریافت کرده است.

جعفری هرندی با اشاره به اینکه شهرک پوشاک اصفهان در زمینی به مساحت ۳۶۰ هکتار پیشنهاد شد و در نهایت با راه‌اندازی این شهرک در ۶۰ هکتار زمین موافقت شد، ابراز داشت: تا پایان سال جاری واگذاری پلاک‌های این شهرک صنعتی آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403