جمشید سهرابی برای حضور در انتخابات تکواندو ثبت نام کرد


جمشید سهرابی برای حضور در انتخابات تکواندو ثبت نام کرد

رئیس پیشین هیات تکواندو استان تهران با حضور در محل فدراسیون برای شرکت در انتخابات ریاست این فدراسیون ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید سهرابی که دوره قبل در حمایت از هادی ساعی در مجمع انتخاباتی شرکت نکرده بود، صبح امروز به همراه احمد عطایی و مهدی کولجی دو تن از پیشکسوتان تکواندو برای ثبت نام در انتخابات به محل فدراسیون مراجعه کرد.

ثبت نام از علاقمندان به حضور در انتخابات فدراسیون تکواندو شنبه ۱۵ مهرماه آغاز شده و تا روز چهارشنبه ۲۶ مهرماه ادامه خواهد داشت. در طول هفته گذشته از مدعیان اصلی کسی ثبت نام نکرده است و به نظر می رسد این نفرات ثبت نام خود را به دو روز پایانی موکول کنند.

جمشید سهرابی دارای دان هفت، مربی و داور درجه یک بین المللی تکواندو که این رشته را سال ۵۳ در باشگاه کیان زیرنظر استاد اسماعیل آذرپاد آغاز کرد . وی از سال ۶۹ مسئولیت در هیات تکواندو استان را را سمت دبیری آغاز کرد و ۱۰ سال ریاست هیات را برعهده داشت. در زمان مسئولیت وی هیات استان ۱۰ دوره متوالی به عنوان هیات برتری ورزشی استان و هشت دوره متوالی بهترین هیات تکواندو کشور انتخاب شد.

ریاست کمیته مسابقات و عضویت کمیته داوران فدراسیون تکواندو، رئیس انجمن تکواندو ناشنوایان و ریاست هیات تکواندو شهرداری تهران در سوابق اجرایی وی وجود دارد. وی به عنوان داور تجربه قضاوت در سه دوره بازیهای آسیایی و یک دوره رقابتهای انتخابی المپیک را در کارنامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان