شفر به قائدی اجازه تمرین نداد +عکس


شفر به قائدی اجازه تمرین نداد +عکس

بانک ورزش - تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی آلمانی اجاره تمرین به هافبک جوان تیمش را نداد. به گزارش بانک ورزش، مهدی قائدی که استعداد زیادی دارد، بعد از حواشی اخیر درخصوص خمیازه...

بانک ورزش - تمرین امروز استقلال در حالی برگزار شد که سرمربی آلمانی اجاره تمرین به هافبک جوان تیمش را نداد.


به گزارش بانک ورزش، مهدی قائدی که استعداد زیادی دارد، بعد از حواشی اخیر درخصوص خمیازه کشیدن روی نیمکت، امروز اجازه تمرین پیدا نکرد.

یکی از خبرگزاری‌ها دقایقی پیش نوشت: بعد از گذشت ۲۰ دقیقه از تمرین امروز، مهدی قائدی با چهره‌ای ناراحت به همراه نصرالله عبدالهی وارد محوطه زمین چمن شد و البته با لباس شخصی در کنار نصرالله عبدالهی حضور پیدا کرد. سرپرست تیم استقلال در پاسخ به این سوال که چرا قائدی با تیم تمرین نمی‌کند، گفت: او یک مقدار سردرد دارد و به همین علت در تمرین حاضر نیست.این اظهار نظر در حالی صورت گرفته که مهاجم جوان آبی پوشان در ابتدای تمرین با لباس ورزشی در تمرین شرکت کرد و با شجاعیان مشغول تمرین بود اما بعد از اینکه جلسه فنی برگزار شد شفر اجازه تمرین کردن به وی نداد ظاهرا مربی استقلال به دلیل اینکه در بازی با فولاد پیراهن خود را به زمین کوبیده ناراحت شده و به همین علت اجازه تمرین کردن به وی نداد.

شفر به قائدی اجازه تمرین نداد +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟