حفاظت از منابع آبی استان سمنان نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی


حفاظت از منابع آبی استان سمنان نیازمند تعامل دستگاه های اجرایی

سمنان - معاون دادگستری کل استان سمنان صیانت و حفاظت از منابع آبی سطحی و زیرزمینی استان را نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه های اجرایی دانست.

به گزلرش خبرنگار مهر، علی دارینی بعدازظهر شنبه در نشست ارتقای نظام بازرسی و انتظامی با موضوع صیانت از منابع آب استان سمنان در محل دادگستری کل استان با تاکید بر اینکه صیانت و حفاظت از منابع آبی سطحی و زیرزمینی نیازمند همکاری و تعامل همه دستگاه ها است، گفت: صیانت از منابع آب به عنوان یک برنامه راهبردی در قوه قضائیه در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی برای کاهش بحران آب اعلام آمادگی کرده است، تصریح کرد: با توجه به اینکه موضوع آب و مدیریت آن از اهمیت بالایی برخورداراست ضروری است فعالیت های پیشگیرانه فرهنگی و اجتماعی در کنار پیگیری های امنیتی و قضایی با پیشگیری های مردمی با هم شوند تا در زمینه کاهش مصرف آب بتوانیم موفق باشیم.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان سمنان همچنین با بیان اینکه برای مدیریت مصرف آب باید از مصلحت اندیشی بپرهیزیم، تصریح کرد: در موضوع کاهش ناشی از مصرف آب همه دستگاه ها باید باهم همکاری کنند.

دارینی هدف از تشکیل این جلسه را برنامه ریزی برای اجرای برنامه های پیشگیرانه در بخش های امنیتی انتظامی و قضایی در کاهش مصرف آب اعلام کرد.

عامری دادستان میامی نیز در این نشست مطالبی درباره برخی مشکلات منطقه کالپوش گفت: ایجاد چاه های غیر مجاز و برداشت آب از سد از جمله مشکلات منطقه بود که برای رفع آنها تعامل و همکاری همه دستگاه ها نیاز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...