دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی مطرح‌کرد: حمایت از تولیدات تجهیزات ایمنی و امنیتی داخلی در ایپاس 2017


علی شفائی دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: نمایشگاه ایپاس 2017 با هدف حمایت از تولید داخل 24 مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کند. به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد، علیرضا علی‌آبادی مدیرعامل شرکت ناجی پاس در نشستی با اصحاب رسانه اظهارکرد: این نمایشگاه با 5 هدف به روزرسانی، توسعه و ارتقای تجهیزات...

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی مطرح‌کرد: حمایت از تولیدات تجهیزات ایمنی و امنیتی داخلی در ایپاس 2017

علی شفائی

دبیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی گفت: نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ با هدف حمایت از تولید داخل ۲۴ مهرماه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

به گزارش خبرنگار جهان اقتصاد، علیرضا علی‌آبادی مدیرعامل شرکت ناجی پاس در نشستی با اصحاب رسانه اظهارکرد: این نمایشگاه با ۵ هدف به روزرسانی، توسعه و ارتقای تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و استفاده از فناوری‌های روز جهان، گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات امنیتی و ایمنی در جامعه و حمایت از نخبگان برای اجرای طرح‌های برتر، ساماندهی تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای حذف واسطه ها برپا می‌شود.

دبیر اجرایی نمایشگاه ادامه‌داد: در این نمایشگاه ۳۵۰ شرکت خارجی و داخلی حضور خواهند داشت و ۱۵ هزار متر از فضای مصلی غرفه‌بندی شده و علاوه بر ایران، ۲۷ کشور دیگر نیز در این نمایشگاه حضور دارند و محصولات خود را در حوزه تجهیزات امنیتی در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

علی‌آباد با بیان اینکه ۷۹ اثر توسط تیم داوری بررسی و ۳۷ اثر به مرحله پایانی راه پیدا کردند که در ۲۷ غرفه نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ در معرض دید عموم قرار می‌گیرند، تصریح‌کرد: در این نمایشگاه مهمات، لباس‌های فرم‌، تجهیزات مراقبتی آتش‌نشانی و ایمنی و نشریات تخصصی امنیت ایمنی برگزار خواهد شد.

علی‌آبادی بیان کرد: برای نمایشگاه ایپاس ۲۰۱۷ راهنمایی خاصی صورت گرفته تا محصولات به صورت پراکنده در غرفه‌ها عرضه نشوند و مردم راحت تر از این نمایشگاه بازدید کنند.

وی توضیح‌داد: بیش از ده نشست تخصصی و سه نشست آموزشی در طول برگزاری این نمایشگاه برگزار خواهد شد.

دبیر نمایشگاه گفت: یکی از اقدامات موثر در نمایشگاه ایپاس مجتمع کردن غرفه‌های بین‌الملل در یک سالن است. همچنین در این نمایشگاه سعی کردیم از تولیدات داخلی استفاده کنیم و در راستای حمایت از تولید ملی تحت عنوان ما می‌توانیم برای اولین بار و به صورت مجزا و با نگاه حمایتی در این نمایشگاه فعالیت خود را آغاز می‌کند.

علی‌آبادی افزود: برای اولین بار نرم‌افزاری برای موبایل طراحی شده تا بازدید کنندگان برای دریافت کارت ورود به نمایشگاه اطلاعات و مشخصات فردی خود را ثبت کنند.

مدیرعامل شرکت ناجی پاس بیان کرد: ۴۵۰ نوع کالا نیازمندی ما در بخش امنیتی و ایمنی است که بخشی از آن در این نمایشگاه معرفی خواهد شد و از طریق این نمایشگاه نیازهای اساسی خریداری می‌شود.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه‌ها به این منظور برگزار می‌شود تا ساختمان‌ها و برج‌ها و اماکن دیگر از امنیت بالایی برخوردار شوند و از احتمال آتش‌سوزی در این اماکن جلوگیری به عمل آید.

بنابراین گزارش شانزدهمین نمایشگاه ایپاس از روز دوشنبه(۲۴ مهرماه) به مدت ۴ روز در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر