تکیه بر ارزش افزوده خدمات برای تأمین هزینه‌های سلامت


تکیه بر ارزش افزوده خدمات برای تأمین هزینه‌های سلامت

مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران گفت: باید به این سمت برویم که از ارزش افزوده کمک بگیریم و اتکاء ما به بودجه عمومی کم شود و یک خریدار واحد داشته باشیم تا با هزینه کم، خرید خدمت کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران در دیدار با جمشید جعفر پور رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: یکی از مشکلات بحث تمرکز و تامین منابع پایدار است. تامین منابع پایدار یعنی اینکه ما نمی توانیم سلامت وبیمه مردم را در حوزه درمان به درآمدهایی وصل کنیم که از تحقق آن مطمئن نیستیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی هم در بند ۱۰ سیاست های کلی به موضوع تامین منابع مالی پایدار اشاره فرمودند، بر همین اساس باید به این سمت برویم که از ارزش افزوده کمک بگیریم و اتکاء ما به بودجه عمومی کم شود و به منابعی مانند مالیات بر ارزش افزوده وصل شود چراکه در دراز مدت به نفع سیستم است.

موهبتی ضمن تاکید بر اینکه خرید راهبردی اقتضا می کند که منابع ما متمرکز شود، گفت: ما باید یک خریدار واحد داشته باشیم که با قدرت چانه زنی بالا و هزینه بالاسری اندک، خرید خدمت کند و بدین گونه به سمت خرید راهبردی پیش برویم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط