تماشا کنید: مقایسه نسخه‌های مختلف بازی Middle-Earth: Shadow of War


تماشا کنید: مقایسه نسخه‌های مختلف بازی Middle-Earth: Shadow of War

همانطور که می‌دانید، چند روزی است که بازی Middle-Earth: Shadow of War برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است و حالا طرفداران کنسول‌های مختلف بحث مقایسه این بازی در دستگاه‌هایشان را به راه انداخته‌اند. بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و سپری کردن تاخیر‌ها، دومین شماره از مجموعه Middle-Earth تحت نام...

همانطور که می‌دانید، چند روزی است که بازی Middle-Earth: Shadow of War برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده است و حالا طرفداران کنسول‌های مختلف بحث مقایسه این بازی در دستگاه‌هایشان را به راه انداخته‌اند.

بالاخره پس از مدت‌ها انتظار و سپری کردن تاخیر‌ها، دومین شماره از مجموعه Middle-Earth تحت نام Shadow of War منتشر شد و کنسول‌های نسل هشتمی و پی‌سی میزبانان این بازی شدند. نسخه قبلی این بازی یعنی Shadow of Mordor از همان ابتدای کار تبدیل به یکی از بازی‌های مرجع برای سنجش و مقایسه کیفیت گرافیک کنسول‌ها و یا مقایسه مدل‌های مختلف کارت‌های گرافیک با یکدیگر شد.

حال پس از این مدت باید نسخه جدید این مجموعه، یعنی بازی Middle-Earth: Shadow of War را جایگزین سایه موردور کنیم چرا که از هر لحاظ، چند سر و گردن از نسخه قبلی خود سرتر است. سایه جنگ در همان ابتدای معرفی توانست با به نمایش درآوردن گیم‌پلی به بلوغ رسیده و پخته و گرافیک نفس‌گیر خود همه را مجذوب کند و به همین ترتیب به یکی از بازی‌های به شدت مورد انتظار تبدیل شود.

طبق گفته اکثر کاربران و منتقدان و کارشناسان، Shadow of War بر روی پی سی بهترین عملکرد را از خود به جای گذاشته است و پس از آن نسخه پلی استیشن 4 پرو این بازی در رده بعدی ایستاده است. نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز به ترتیب در رده‌های بعدی جای گرفته‌اند. به هر حال ما فارغ از هر نتیجه‌ای که به دست آمده است، داوری را به عهده شما گذاشته‌ایم. پس با تماشای این ویدئو و مقایسه نسخه‌های مختلف، نظر خود را درباره عملکرد بازی Middle-Earth: Shadow of War در پلتفرم‌های مختلف را با ما در میان بگذارید.

دانلود تریلر

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
تماشا کنید: مقایسه نسخه‌های مختلف بازی Middle-Earth: Shadow of War

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | کلاهبرداری هندوانه فروش خیابانی در تهران؛ رنگ کردن هندوانه برای گول زدن مردم!