ساخت هولوگرام سه بعدی شناور در دنیای واقعی | فیلم


ساخت هولوگرام سه بعدی شناور در دنیای واقعی | فیلم

...

یک شرکت معروف استرالیایی به تازگی ویدیویی را از یک دستگاه ساخت هولوگرام سه بعدی شناور به اشتراک گذاشته که توجه زیادی را به خود جلب کرده است. نام این شرکت استرالیایی که در زمینه ساخت علامت‌های تجاری برای کمپانی‌ها تخصص دارد، “Big Screen Video” بوده و مدیران آن در آخرین سفر خود به کشور چین، گجتی شگفت‌انگیز برای ساخت هولوگرام سه بعدی را با خود به استرالیا آورده‌اند. این مدیران در صفحه اینستاگرامشان تصاویری از عملکرد گجت به اشتراک گذاشته‌اند و این طور که به نظر می‌رسد، محصول نهایی این دستگاه هولوگرام ساز به طرز عجیبی علاقه‌مندان را به یاد تجهیزات فوق پیشرفته آزمایشگاه شخصیت اصلی سری فیلم‌های مرد آهنی، یعنی تونی استارک (Tony Stark) می‌اندازد.

به طور دقیق‌تر می‌توان گفت که تصویر نهایی تولیدشده با این دستگاه به واسطه قرارگیری تعدادی لامپ ال ای دی بر روی پره‌های یک وسیله پنکه مانند به وجود می‌آید که با چرخش سریع این پره‌ها و روش شدن ال ای دی‌ها، تصویری سه بعدی تولید می‌شود.
به دلیل حرکت پروانه دستگاه، در هنگام فیلم‌برداری از هولوگرام سه بعدی ساخته‌شده شاتر دوربین با سرعت چرخش پره‌ها هماهنگ نبوده و به نظر می‌رسد که این هولوگرام یکپارچه نیست؛ اما وقتی که کاربر مستقیما به دستگاه نگاه کند، خطای دید ایجادشده از به‌ مراتب باورپذیرتر است.

(۷)


7
بازدیدها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان