آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟


آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟ سلام میخواستم بدونم رابطه ای بین بزرگ بودن باسن دختر با رابطه جنسی هست . میشه اینطوری پی برد که دختره قبلا رابطه مقعدی داشته؟ پاسخ : سلام معمولا باسن در خانم ها نقش انبار انرژی رو بازی می کنه ، در آقایون این... نوشته آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟ اولین بار در...

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

سلام

میخواستم بدونم رابطه ای بین بزرگ بودن باسن دختر با رابطه جنسی هست . میشه اینطوری پی برد که دختره قبلا رابطه مقعدی داشته؟

پاسخ :

سلام

معمولا باسن در خانم ها نقش انبار انرژی رو بازی می کنه ، در آقایون این نقش بر عهده ی شکم هستش .

وقتی یه خانم بیشتر از حدی که نیاز داره غذا می خوره ، بدن شون این انرژی های اضافه رو به صورت چربی در باسن شون ذخیره میکنه . همون طور که عرض شد در آقایان این انبار شدن معمولا در شکم شون رخ میده .

بزرگ شدن باسن ربط مستقمی به داشتن یا نداشتن رابطه مقعدی نداره . بنابراین نمیشه گفت چون باسن فلان خانم بزرگه حتما رابطه مقعدی داشته و چون باسن فلان خانم بزرگ نیست پس رابطه مقعدی نداشته . بهتره که به این شایعات توجهی نشه .

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

آیا رابطه مقعدی یک رابطه لذتبخش است؟

البته در حالت طبیعی این غده از داخل مقعد قابل لمس نیست اما درصورت بزرگی مرضی پروستات در مردان مسن، پزشک با معاینه پروستات از همین طریق میتواند این مسئله را تشخیص دهد. در مورد مطلبی که من قبلاً تذکر دادم که اصولاً رابطه مقعدی رابطه لذتبخشی نیست اینجا کمی بیشتر توضیح میدهم. همانطور که گفتم که ساختار رکتوم یا راست روده و همینطور مدخل ورودی آن یعنی مقعد (در مقایسه با واژن) مناسب نزدیکی ساخته نشده است. از لحاظ فیزیولوژیک هنگام نزدیکی واژن ابتدا با ترشحات نرم کننده حین تحریک جنسی نرم و لغزنده شده و در ادامه کاملاً باز و بزرگ میشود. خوب با وجودی که واژن از لحاظ عملکردی واقعاً قابلیت واکنشهای لازم برای احساس لذت از نزدیکی را داراست باز می بینیم احساس درد و سوزش در واژن حین نزدیکی برای خانمها چیز چندان نادری هم نیست. در رکتوم درست در نقطه مقابل با ورود هر ماده فضا گیر عضلات و اعصاب این ناحیه بلافاصله برای دفع این ماده واکنش نشان میدهند. درست همان احساس ناراحتی و دفعی که ما هر روز با آن مواجه میشویم. به همین صورت ورود هر جسم خارجی شبیه انگشت یا آلت در مقعد با درد و احساس ناراحت کننده فرد و رفلکسهای دفع روبرو میشود و به هرحال چیز خوشایندی نیست.

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

به این ترتیب در یک رابطه عاطفی- جنسی عاشقانه دوطرفه که با قدرت درک دوطرفه همراه باشد نه مفعول (زن یا مرد) تمایلی به این کار دارد و نه فاعل با توجه به درد و احساس ناخوشایند اینکار مایل به تحمیل کنشهای دردناک به محبوب خود است. معاشقه و نوازش فرآیندی است که با ظرافت انجام شده و با پرس و جوی مرتب فاعل از احساس مفعول در مورد این رفتارها ادامه می یابد. حالا این که چطور میشود که با این وجود فاعل چنین تقاضایی را مطرح میکند و بر آن اصرار میکند و اینکه چطور میشود مفعول می پذیرد و به آن تن میدهد به عوامل مختلفی بستگی دارد که بطور خلاصه میتوانیم آن را در حوزه مفهوم “تسلط و تسلیم”، و “سادومازوخیسم” فاعل و مفعول توضیح دهیم. بر خلاف تصور احتمالی بعضی ها سادیسم و مازوخیسم (درست مثل همجنسگرایی) یک هویت مستقل مربوط به یک بیمار مشخص ندارد. بلکه طیفی از احساساتی است که در افراد جامعه شدت و ضعف دارد. بعضی از افراد بدلیل بعضی تعارضات درونی واقعاً برای تحریک و ارضاء شدن نیاز به ابراز خشونت و ابراز قدرت دارد. خوب اگر مفعول مقاومت کند و نپذیرد رابطه پیش نمیرود و هینجا متوقف میشود. اما خوب افرادی هم هستند که به آن تن میدهند. یک دلیل عمده آن ترس است. ترس از جدایی و از دست دادن حمایت (اقتصادی، اجتماعی، وعاطفی) فاعل. یا ترس از خشونت فاعل. گاهی هم بخاطر عدم اعتماد به نفس برای سرکشی و طغیان. افرادی هستند که تسلیم کامل تنها راه قابل تصور برای آنهاست. آن را یادگرفته اند و باور دارند و اصولاً قدرت تمرد و اعتراض را ندارند. گاهی هم افراد از رنج کشیدن حین رابطه لذت می برند. فرقی نمیکند این آسیب بصورت فرو کردن نوک چاقو حین معاشقه باشد یا بصورت درد ناشی از دخول آلت در مقعد. به این ترتیب وقتی صحبت از نزدیکی مقعدی بعنوان یک رابطه جنسی روزمره میشود از نظر من سکسولوژیست این نشانه ناسالم بودن رابطه است. چیزی شبیه به حساب دو دو تا چهار تا. واقعاً من نمیدانم آیا چیزی به اسم “نزدیکی مقعدی توافقی” میتواند معنا داشته باشد یا نه؟ اینکه دو نفر سر اعمال خشونت یکطرفه توافق داشته باشند؟ روزی آقایی تلفنی با من تماس گرفت و با لحن پر از هیجان خشم آلود پرسید: آقا زن من میگوید چون من مایل به نزدیکی مقعدی هستم مریضم. بنظر شما تمایل به نزدیکی مقعدی مرضی روانی است؟ البته من آن موقع غافلگیرانه پاسخ دادم: نه! و مکالمه تمام شد (چون مثلاً اختلالی به اسم تمایل به نزدیکی مقعدی نداریم یا تعریف نشده است). اما اگر امروز کسی سوال کند با قاطعیت میگویم اصرار به انجام اینکار نشان از یک مشکل دارد و باید بحث و بررسی شود.

در مورد اینکه گفتید تحریک غده پروستات باعث احساس خوشایندی در آقایان میشود (چیزی شبیه به نقطه G در خانمها)، مطلب به این روشنی نیست و با اگر و امای زیاد همراه است. البته درست مثل حضور نقطه جی در خانمها شایعاتی در مورد وجود چنین نقطه حساسی در آقایان هم وجود دارد (که ما در کتاب پیشگیری از اختلالات جنسی به آن اشاره کردیم) اما بررسی قابل توجهی در این زمینه وجود ندارد و ما هم تنها به آن تنها بعنوان یک مسئله قابل تجربه (آنها با شرایطی مثل استفاده از انگشت سبابه و نرم کننده فراوان و در وضعیت کاملاً راحت) اشاره کرده ایم. حالا ممکن است زوجی در این مورد نظر مثبت یا نظر منفی داشته باشند. تازه اگر زوجی هم نظر مثبتی داشتند آنها در همه موارد معاشقه و نزدیکی هم تمایلی به این کار ندارند و “بعضی وقتها” مایل به انجام آن هستند که درهرحال ورود و بازی یک انگشت خیلی با ورود آلت و حرکت آن در مقعد متفاوت است.

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

مسئله ای که همینجا باید به آن اشاره کرد این است که تعریف یک استاندارد مشخص برای رفتارهای جنسی انسان کار ساده ای نیست. ممکن است آقایان یا خانمهایی هم باشند که در حال حاضر چندان از رابطه مقعدی اکراه نداشته باشند و حتی در واقع بیان کنند که از آن لذت هم میبرند (کما اینکه عده کمی این مسئله را به من تذکر داده اند). در سابقه تعدادی از این افراد درد و جراحات قابل توجه در اولین نزدیکی ها وجود داشته است که در واقع بتدریج به آن عادت کرده اند و سعی کرده اند که از آن لذت ببرند. مثلاً خانمی که در نوجوانی و جوانی مورد تجاوز مقعدی برادر خود قرار گرفته بود بیان میکرد که کم کم به آن عادت کرده و پس از مدتی از آن لذت می برده است. آنچه که مسلم است این است که نقش من در اینجا تنها توصیه به داشتن رفتارهای جنسی است که برای طرفین ارضاء کننده و سالم باشد نه دردآور. حال اگر زوجی بصورت دوطرفه از یک نوع رفتار خاص استقبال میکند و آن را می پسندد من توصیه خاصی به انجام نشدن یا شدن آن ندارم.

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

بزرگ شدن باسن زنان با رابطه جنسی

سوالاتی که معمولا خانمها و آقایان بخاطر شرم و حیا از پزشک نمی پرسند.
-رابطه جنسی از پشت و بزرگ شدن باسن زن این موضوع درست است؟

برخلاف تصور بسیاری از خانمها رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن باسن زنان نمی شود. در مطالب قبلی گفته شد که رابطه جنسی از پشت باعث مشکلات زیادی در زنان می شود اما از نظر علمی ثابت نشده است که رابطه جنسی از مقعد یا آنال باعث بزرگ شدن باسن شود.

-آیا رابطه جنسی از مقعد باعث بزرگ شدن دهانه مقعد می شود؟

بله اسفنکتر دهانه مقعد در اثر فشار زیاد هنگام ورود آلت تناسلی تغییر شکل می دهد و به مرور باز می شود. بی اختیاری در اجابت مزاج هم برای خیلی از خانمها اتفاق می افتد.

-آیا ریختن اسپرم مرد در مقعد باعث بارداری می شود؟

خیر مگر در مواردی که روی مقعد ریخته شود و قسمتی از آن به داخل واژن وارد شود. اما اگر اسپرم درون مقعد ریخته شود باعث بارداری نخواهد شد

-آیا ریختن اسپرم داخل مقعد مشکلی ندارد؟

ریختن آب منی مرد داخل مقعد زن اگر به سرعت تخلیه شود مشکل خاصی ایجاد نمی کند. اما در صورتی که دیر تخلیه شود باعث عفونت می شود. دلیل اصلی آن وجود میکربی به نام استریپکوک در قسمتی از انتهای روده ی بزرگ به نام کولُن است و وجود این میکروب در آن قسمت از بدن برای جذب آب و جلوگیری از یبوست الزامی است. منی مرد سرشار از مواد قندی و پروتئینی است اگر منی مرد در داخل مقعد ریخته شود به رشد هرچه سریع تر این میکروب کمک می کند و لزا این کار به هیچ عنوان توصیه نمی شود.

-آیا رابطه جنسی از پشت قابل تشخیص است؟

بله رابطه جنسی از پشت توسط پزشک قانونی قابل تشخیص است

-یکبار هم رابطه جنسی از مقعد داشته باشیم در معاینه مشخص می شود؟

به طور کلی هر چه از زمان نزدیکی از مقعد بگذرد تشخیص مشکل می شود مثلا اگر کسی یک بار رابطه جنسی از مقعد داشته و از آن زمان دو سال می گذرد در معاینه خیلی قابل تشخیص نیست.

آیا بزرگی باسن یه دختر به معنی داشتن رابطه مقعدی هست؟

سوالاتی در خصوص رابطه جنسی مقعدی یا نزدیکی از پشت

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن یا برجسته شدن باسن میشود ؟خیر

به هیچ وجه از نظر علمی این موضوع ثابت نشده است.

آیا رابطه جنسی مقعدی باعث بزرگ شدن دهانه مقعد میشود ؟بله

رابطه جنسی مقعدی میتواند باعث تغییر شکل بخش خروجی (anal) شود.

آیا از طریق رابطه جنسی مقعدی امکان بارداری وجود دارد ؟ خیر

آیا اگر از روان کننده ، اسپری های بی حسی برای رابطه جنسی مقعدی استفاده کنیم از عوارض آن کاسته میشود ؟

خیر

استفاده از روان کننده ، بی حس کننده و امثالهم تنها جهت روان شدن و کاهش درد این رابطه میباشد و از عوارض و آسیب های این رابطه نمی کاهد.

چرا رابطه جنسی مقعدی توصیه نمیشود ؟ عوارض آن چیست ؟

۱٫ رابطه جنسی مقعدی میتواند باعث آسیب جدی به اسفنکتر خارجی شده و نهایتا باعث شود فرد بعد از مدتی تنواند کنترل ارادی عمل دفع مدفوع را داشته باشد

۲٫ باکتریهای موجود در نواحی مقعد با شستشو از بین نمیروند

۳٫ بواسیر

۴٫ انتقال بیماری های مقاربتی از این نوع رابطه سهل ار میباشد

۵٫ پارگی دهانه مقعد

آیا رابطه جنسی مقعدی برای زنان لذت بخش است ؟

از نظر فیزولوژیکی خیر ، اما از نظر روانی دسته ای از زنان از این جهت که باعث ایجاد لذت برای همسرشان میشوند از این طریق احساس لذت و تحریم جنسی بیشتری میکنند.

حکم رابطه جنسی مقعدی از نظر شرعی ؟

رابطه جنسی مقعدی در صورت رضایت زن مکروه و در صورتی که زن رضایت نداشته باشد حرام است

آیا رابطه جنسی مقعدی برای پزشکی قانونی قایل تشخیص است ؟

بله ، با توجه به علائمی که طی انجام مکرر این رابطه بوجود می آید این رابطه نیز برای پزشکی قانونی قابل تشخیص است

اگر شوهرم از من درخواست جنسی مقعدی داشته باشد و من نپذیرم آیا میتواند بعلت عدم تمکین از من شکایت کند ؟

در مورد رابطه جنسی مقعدی خیر ، در صورت عدم رضایت زن مرد نمیتواند درخواست تمکین کند

مطالب مشابه:

تنقیه برای رابطه مقعدی

همه چیز درباره رابطه مقعدی

علاقه شدیدی به سکس مقعدی پیدا کردم

آموزش نحوه تشخیص باکره بودن دختر بدون تست و پزشکی

رابطه جنسی سالم چه رابطه ای را می گویند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان