پرچم «خلیج فارس» هواداران ملوان در ورزشگاه +عکس


پرچم «خلیج فارس» هواداران ملوان در ورزشگاه +عکس

بانک ورزش - هواداران ملوان به مانند همیشه یکبار دیگر فرهنگ و میهن پرستی بالای خود را ثابت کردند. به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، عصر روز دوشنبه در جریان برگزاری...

بانک ورزش - هواداران ملوان به مانند همیشه یکبار دیگر فرهنگ و میهن پرستی بالای خود را ثابت کردند.


به گزارش بانک ورزش و به نقل از سایت رسمی باشگاه ملوان بندرانزلی، عصر روز دوشنبه در جریان برگزاری دیدار تیمهای ملوان و آلومینیوم هواداران فهیم تیم ملوان یکبار دیگر میهن پرستی و فرهنگ بالای هواداری خود را با در دست گرفتن پرده ای با مضمون "خلیج فارس ایران" نشان دادند.


هوادارانی که نیم قرن تمامی شعارهای هواداریشان با نام کشور عزیزمان ایران گره خورده است و معروفترین زمزمه هواداران ملوان که در این سالها در ورزشگاه تختی بندرانزلی طنین انداز است شعری است که نام زیبای کشور عزیزمان را به همراه دارد. فوتبال ایران باید به داشتن هوادارانی که همیشه و همه جا حس میهن پرستی خود را به یاوه گویان نشان داده است ببالد.


شاهد هستیم که همیشه کمیته انضباطی در موارد انضباطی ورود کرده و جرائم خاصی برای هواداران تیمها منعقد می‌کند، انتظار اینجاست که وقتی هواداران فوتبال این چنین عمل می‌کنند مورد تشویق قرار گیرند. هوادارانی که در استادیوم نصفه و نیمه که بیش از 60 سال از قدمت آن می‌گذرد همیشه حامی تیم خود بودند. امیدواریم همیشه شاهد حرکاتی این چنین در ورزشگاه‌های کشورمان باشیم.

پرچم «خلیج فارس» هواداران ملوان در ورزشگاه +عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عامل ایجاد تنش قومیتی در ورزشگاه ارومیه دستگیر شد