بزرگداشت شهید سرافراز محسن حججی در دانشگاه سمنان


بزرگداشت شهید سرافراز محسن حججی در دانشگاه سمنان

آئین بزرگداشت شهدای مدافع حرم استان سمنان با حضور خانواده شهید مدافع حرم محسن حججی در تالار امیرکبیر دانشگاه سمنان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، در آئین که با حضور خانواده شهدای مدافع حرم این استان، نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمع زیادی از دانشجویان برگزار شد از خانواده شهید حججی و شهدای مدافع حرم سمنان، شهیدان حمزء، طحان و دانشگر تجلیل شد.
آیت الله سیدمحمد شاهچراغی، نماینده ولی فقیه در استان از حضور پرشکوه دانشجویان جوان در آئین برگداشت مقام شهدا قدردانی کرد و گفت: اقدام خدایی شهدایی نظیر حججی دل های پاک جوانان انقلابی را متوجه شهادت عاشورایی او کرده است.
جانشین قرارگاه خاتم‌الاوصیا(ص) کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه تبیین درست راه شهدا الگوی آینده‌ساز انقلاب است گفت: شهید محسن حججی معادلات سیاسی خارجی در جهان را دگرگون کرده است.
سردار عظیم ابراهیم‌پور در این جمع اظهار داشت: شهیدمحسن حججی‌ یکی از مصداق‌های بارز فرهنگی در دل دشمن بود که در لس‌آنجلس دسته عزاداری ظهر عاشورا عکس محسن حججی را مردم آمریکا به دست بگیرند و این از افتخارات این سرزمین است.
ابراهیم‌پور با بیان اینکه باید در دانشگاه‌ها راهواره شهدا برگزار کنیم نه یادواره شهدا تصریح کرد: باید راه شهدا را درست تبیین کنیم و این را به نسل جوان امروز منتقل کنیم.
جرای نمایش و سوگواره شهدای مدافع حرم و پخش نماهنگ از دیگر برنامه های این آئین بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟