اختصاص 100 میلیارد برای اجرای سیستم آبیاری نوین کشاورزی در لرستان


اختصاص 100 میلیارد برای اجرای سیستم آبیاری نوین کشاورزی در لرستان

خرم آباد - مدیر کل دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی از اختصاص 100 میلیارد تومان برای اجرای سیستم آبیاری نوین کشاورزی به لرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس زارع در نشست با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران آب و خاک، باغبانی و هماهنگی ترویج کشاورزی لرستان اظهار داشت: دولت مصصم است طی یک پروسه ۱۰ ساله نسبت به تجهیز اراضی کشاورزی کشور که مستعد اجرای سیستم های نوین آبیاری هستند اقدام کند.

وی افزود: اجرای سیستم های نوین آبیاری یکی از پروژه های اولویت دار کشور در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و امنیت غذائی کشور است.

مدیر کل دفتر توسعه سامانه های نوین آبیاری وزارت جهاد کشاورزی با بیان اینکه برای سالجاری ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای سیستم های نوین آبیاری برای استان لرستان منظور شده است افزود: با توجه به عملکرد خوب سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان در صورت نیاز به اعتبار بیشتر محدودیتی در تخصیص اعتبار وجود ندارد.

زارع گفت: متوسط جذب اعتبارات در کشور ۱۰۷ درصد بوده در حالیکه سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان ۱۵۲ درصد را جذب کرده است و در رتبه بندی لحاظ شده رتبه چهارم کشوری را به دست آورده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی