حمایت ارتش پاکستان از نصب سیم خاردار در مرز با افغانستان


فرمانده نیروهای نظامی پاکستان در وزیرستان جنوبی، با حمایت از طرح نصب سیم خاردار در مرز دو کشور گفت که این کار به امنیت افغانستان و پاکستان کمک می کند.

حمایت ارتش پاکستان از نصب سیم خاردار در مرز با افغانستان

حمایت ارتش پاکستان از نصب سیم خاردار در مرز با افغانستان

سرویس بین الملل - فرمانده نیروهای نظامی پاکستان در وزیرستان جنوبی، با حمایت از طرح نصب سیم خاردار در مرز دو کشور گفت که این کار به امنیت افغانستان و پاکستان کمک می کند.

به گزارش فانوس، ارتش پاکستان روز چهارشنبه اعلام کرد که کشیدن سیم خاردارهای جدید در مرز با افغانستان می تواند تا حد چشمگیری از حملات شبه نظامیان به خاک پاکستان جلوگیری کند.

«نومان زکریا»، فرمانده نیروهای نظامی پاکستان در منطقه وزیرستان جنوبی گفت که استقرار این سیم های خاردار می تواند از عبور نیروهای شبه نظامی از هر دو کشور به خاک کشور مقابل جلوگیری کرده و در نتیجه میزان حملات تروریستی نیز کاهش خواهد یافت.

گفته می شود کابل از اقدام پاکستان برای کشیدن سیم خاردار در مرز با این کشور ابراز نارضایتی کرده و معتقد است استحکامات مرزی باید بر اساس مرزهای تعیین شده بین المللی میان دو کشور کشیده شود.

این درحالیست که اسلام آباد کار نصب سیم های خاردار را از سال جاری میلادی آغاز کرده است.

دولت آمریکا نیز بارها پاکستان را متهم به کوتاهی در جلوگیری از ورود نیروهای شبه نظامی از افغانستان به داخل خاک این کشور کرده و پاکستان همواره این مسئله را رد کرده است.

منبع: راشا تودی

انتهای پیام/

ابر کلید واژه

پاکستان طالبان ارتش افغانستان دولت آمریکا فانوس مرز حمایت سیم خاردار نصب سایت فانوس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه افغانستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی