پارک ملی تورس دل پاین از دید عکاسان نشنال جئوگرافی


این پارک ملی در بخش بزرگی از آمریکای جنوبی را دربرمی گیرد. این پارک یکی از شاهکارهای طبیعت است که وقتی وارد آن می‌شوید، دیگر دوست ندارید از آن خارج شوید.

پول‌نیوز - پارک ملی تورس دل پاین در جنوب پاتاگونیا، قرار دارد و مساحتی برابر با ۲۴۲۲۴۲ هکتار دارد که برای بازدید آن باید حداقل ۳ روز وقت صرف کرد. این پارک ملی در بخش بزرگی از آمریکای جنوبی را دربرمی گیرد. این پارک یکی از شاهکارهای طبیعت است که وقتی وارد آن می‌شوید، دیگر دوست ندارید از آن خارج شوید.

پارک ملی تورس دل پاین از دید عکاسان نشنال جئوگرافی

اسب‌سواری، قایقرانی و گذراندن شب در دل کوه تنها بخشی از تفریحات در این پارک ملی است. عکاس نشنال جئوگرافی «میشل جرج» با دوربین خود سفری متفاوت به تورس دل پاین داشته و تصاویر منحصربه‌فردی از این پارک ثبت کرده است.


پارک ملی تورس دل پاین از دید عکاسان نشنال جئوگرافی

کی به تورس دل پاین برویم؟


بهترین زمان برای بازدید از این پارک از ماه اوت تا آوریل است که هوا بسیار مطبوع و گرم است.
چه چیزهایی باید بدانیم؟

پارک ملی تورس دل پاین از دید عکاسان نشنال جئوگرافی

نزدیک‌ترین شهر به پارک ملی تورس دل پاین، پورتوناتال است و از این شهر تا پارک ۴ ساعت راه است که مسافران می‌توانند از اتوبوس‌های مخصوص پارک ملی برای رفت و برگشت استفاده کنند.

در محیط پارک ملی اقامتگاه‌ها و اردوگاه‌هایی وجود دارد تا مسافران شب را در آن سپری کنند. هزینه ورودی پارک برای بزرگ‌سالان ۹۵ هزار تومان و برای کودکان ۵۴ هزار تومان است.

سفر در این پارک ملی کار یک روز و دو روز نیست، حداقل زمان در نظر گرفته‌شده برای بازدید از این پارک پهناور ۳ روز است و حتی به بیش از یک هفته هم کشیده می‌شود.



منبع:کجارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...