آنجلینا جولی در انیمیشن ایوان بی‌نظیر صداپیشگی خواهد کرد


آنجلینا جولی در انیمیشن ایوان بی‌نظیر صداپیشگی خواهد کرد

«آنجلینا جولی» (Angelina Jolie) اعلام کرده است که در انیمیشن «ایوان بی‌نظیر» (The One And Only Ivan) صدا‌پیشگی خواهد کرد. آنجلینا جولی برای صدا‌گذاری بر روی شخصیت ایوان انیمیشن ایوان بی‌نظیر که از روی کتاب معروف کودکانه ایوان بی‌نظیر برداشت شده، قرارداد بسته است. با وجود این که جولی بیشتر در ژانر جدی...

«آنجلینا جولی» (Angelina Jolie) اعلام کرده است که در انیمیشن «ایوان بی‌نظیر» (The One And Only Ivan) صدا‌پیشگی خواهد کرد.

آنجلینا جولی برای صدا‌گذاری بر روی شخصیت ایوان انیمیشن ایوان بی‌نظیر که از روی کتاب معروف کودکانه ایوان بی‌نظیر برداشت شده، قرارداد بسته است. با وجود این که جولی بیشتر در ژانر جدی کار می‌کند، در سال‌های اخیر کمی به ژانر خانواده مانند صدا‌پیشگی در انیمیشن «پاندای کنگ فو کار» (Kung Fu Panda) و بازی به عنوان شخصیت اصلی فیلم «مالیفیسنت» (maleficent) روی آورده است.

ایوان بی‌نظیر اقتباس از روی کتابی است با همین اسم که توسط «کاترین اپلگیت» (Katherine Applegate) نوشته شده و توسط «پاتریشیا کاستلو» (Patricia Castelao) مصور‌سازی شده است و جایزه «نشان نیوبری» (Newbery Medal) را نیز برده است. این کتاب داستان زندگی یک گوریل پشت نقره‌ای به نام ایوان است که با فیل کوچکی به نام «استلا» (Stella) و سگ ولگردی به نام «باب» (Bob) در قفسی که در یک مرکز خرید بزرگ قرار دارد، زندگی می‌کنند. ایوان که چیز زیادی از گذشته‌اش به یاد ندارد با کمک استلا سعی می‌کند تا گذشته‌اش را به خاطر آورد که همین زمینه‌ساز نقشه‌شان برای فرار از دست صاحبشان می‌شود.

آنجلینا جولی در انیمیشن ایوان بی‌نظیر صداپیشگی خواهد کرد

جولی که صداپیشه شخصیت استلاست، تاکنون تنها صداپیشه انتخاب شده برای انیمیشن است. با توجه به گزارش‌ها، تهیه‌کنندگان به دنبال صداپیشه شخصیت دختر نگهبان مرکز خرید، شخصیتی که در فرار ایوان و استلا نقش پررنگی دارد، می‌گردند. این انیمیشن توسط کارگردان «من قبل از تو» (Me Before You)، «هلمر تیا شراک» (Helmer Thea Sharrock)، کارگردانی می‌شود.

تازه‌ترین کار جولی، کارگردانی فیلم تاریخی «اول پدرم را کشتند» (First They Killed My Father) در شبکه نتفلیکس بود. به نظر می‌رسد جولی تصمیم دارد بیشتر در زمینه تولید سرگرمی برای تماشاگران جوان‌تر کار کند. او بهترین انتخاب برای بازی در فیلم Maleficent سال 2014 بود. اکنون هم وی همکاری دوباره خود را برای Malificent 2 که تولید آن سال دیگر شروع می‌شود، اعلام کرده است.

امیدواریم جولی بتواند در برنامه کاری فشرده‌اش بازی در بازسازی فیلم ترسناک «عروس فرنکشتاین» (The Bride Of Frankenstein) تولید شده در «استودیو یونیورسال» (Universal Studio) و به کارگردانی «بیل کاندن» (Bill Condon) را بگنجاند. کاندن تصمیم دارد اگر جولی این پیشنهاد را رد کند، نقش را به بازیگر نقش Wonder Woman، «گل گدت» (Gal Gadot) بدهد.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آنجلینا جولی در انیمیشن ایوان بی‌نظیر صداپیشگی خواهد کرد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی