دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس


دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس

رکنا: پسر جوان که در عالم مستی در زمان سرقت زن تنهایی را در خانه اش هدف آزار و اذیت قرار داده بود دستگیر شد.

دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس
حجم ویدیو: 46.93M | مدت زمان ویدیو: 00:06:44
دانلود ویدیو

با حضور مأموران در محل سرقت Stealing واقع در طبقه چهارم یک مجتمع مسکونی ، خانمی 60 ساله به مأموران اعلام داشت که سارق جوانی پس از ضرب و شتم شدید وی ، اقدام به بستن دست و پای او نموده وپس از آزار و اذیت جنسی طلاجات داخل خانه اش به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان را سرقت کرده است .

با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع "سرقت به عنف منزل همراه با آزار و اذیت" و به دستور دادیار شعبه چهارم دادسرای ناحیه 34 تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : " برای پهن کردن لباس ها به پشت بام رفته بودم ؛ در این زمان کوتاه ، درب خانه را نیمه باز گذاشته بودم ؛ زمانیکه به خانه برگشتم ، احساس کردم فرد غریبه در داخل خانه است ؛ شروع به وارسی اتاق ها کردم ؛ به محض باز کردن درب حمام ، ناگهان جوانی به سمت من حمله ور شد و مرا به شدت مورد ضرب و جرح و توهین قرار داد ؛ قادر به مقابله کردن در برابرش نبودم ؛ این شخص دست و پای مرا بست و به داخل یکی از اتاق ها انداخت ؛ در آنجا مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از آن با سرقت طلاجاتم به ارزش تقریبی 30 میلیون تومان از خانه خارج شد.

کارآگاهان پایگاه سوم آگاهی با اطلاع دقیق از زمان سرقت ، به بررسی تصاویر به دست آمده از دوربین های مداربسته ی مجتمع پرداخته اما به واسطه قدیمی بودن دوربین های نصب شده در این مجتمع ، تنها موفق به شناسایی نوع خودرو متهم از نوع پژو پارس سفید رنگ شدند .

اقدامات جهت شناسایی و دستگیری متهم پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار داشت تا اینکه چند روز پس از این سرقت ، سرقت ناموفق دیگری در خیابان آفریقا به پایگاه سوم آگاهی اعلام شد که طی آن سارق پس از درگیری با ساکنان یک مجتمع مسکونی و تهدید با سلاح سرد ، با یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ از محل متواری شده بود ؛ بلافاصله تیمی از کارآگاهان به این محل اعزام ، ضمن بررسی اظهارات ساکنین مجتمع اطلاع پیدا کردند که این مجتمع به تازگی به دوربین های مداربسته ی دیجیتال تجهیز شده است .

تصاویر بدست آمده از صحنه فرار Escape متهم مورد بررسی قرار گرفت و کارآگاهان موفق به شناسایی پلاک خودرو شدند .

کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی با بررسی مالکیت خودرو پژو پارس سفید رنگ مورد استفاده در سرقت ها موفق به شناسایی یکی از مجرمین سابقه دار و حرفه ای بنام علیرضا . ب 28 ساله شدند .

بررسی سوابق علیرضا حکایت از آن داشت که این متهم از مجرمین سابقه دار و حرفه ای در زمینه ارتکاب جرایم مختلف است که از تاکنون بارها توسط پلیس آگاهی بویژه اداره بیستم پلیس آگاهی به اتهام ارتکاب جرایم مختلفی همچون سرقت داخل خودرو ، سرقت خودرو و همچنین سرقت اماکن ، سرقت منزل و نزاع و درگیری همراه با تیراندازی دستگیر و روانه ی زندان Prison شده و آخرین بار ، با تأمین قرار قانونی از زندان آزاد شده است .

با بهره گیری از سوابق متهم ، کارآگاهان به محل سکونت علیرضا در شهرستان اسلامهشر اعزام شده ،اطلاع پیدا کردند که وی مدتی است که مراجعتی به محل سکونتش نداشته و در حال حاضر بلامکان است .

در ادامه اقدامات پلیسی ، هر دو دستور "توقیف خودرو پژو پارس سفیدرنگ همراه با دستگیری سرنشینان آن" و همچنین "دستگیری علیرضا . ب به عنوان متهم تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی" در سیستم جامع پلیس ثبت شد .

ساعت 10 شب 15 مهرماه امسال ، مأمورین کلانتری 140 باغ فیض در حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پژو پارس سفید رنگ مشکوک شده ، در بررسی مشخصات خودرو اطلاع پیدا کردند که خودرو و سرنشینان آن تحت تعقیب پلیس قرار دارند ؛ همزمان ، سرنشین پژو پارس که متوجه ی حضور مأمورین در محل شده بود سعی در فرار از محل داشت که مأمورین با پیش دستی مانع از حرکت خودرو شده و ضمن دستگیری راننده ی پژو پارس سفید ، در بازرسی داخل خودرو موفق به کشف چندین دستگاه ضبط خودرو می شوند که متهم به شیوه داخل خودرو اقدام به سرقت آنها کرده بود .

متهم پس از دستگیری و انتقال به پایگاه سوم پلیس آگاهی ، بلافاصله به هویت "علیرضا . ب" مورد شناسایی قرار گرفت ؛ با حضور شاکی اصلی پرونده و مواجه حضوری ایشان با متهم ، علیرضا توسط وی نیز مورد شناسایی قرار رگفت .

"علیرضا . ب" که چاره ای جز اعتراف و بیان حقیقت نداشت ، صراحتا به سرقت همراه با ضرب و شتم و همچنین آزار و اذیت مالباخته اعتراف کرد و عنوان داشت که طلاجات مسروقه را به مبلغ 5 میلیون تومان به خریدار اموال مسروقه فروخته است .

متهم در خصوص نحوه ورودش به داخل مجتمع گفت : " نوجوانی حدودا 12 یا 13 ساله قصد خارج شدن از مجتمع را داشت ؛ از این فرصت استفاده کرده ، بدون آنکه صحبتی بین ما دو نفر انجام شود وارد مجتمع شوم ؛ آن نوجوان تصور کرد که من نیز از اهالی مجتمع هستم و به همین علت سؤالی از من نکرد و من نیز مستقیما وارد ساختمان شدم ؛ در حال وارسی طبقات بودم که به طبقه چهارم رسیدم . درب واحد باز بود و من نیز به سرعت وارد آن شدم ؛ در حال وارسی خانه جهت پیدا کردن پول و طلا بودم که ناگهان صاحبخانه وارد خانه شد ؛ داخل حمام پنهان شدم و ... " .

متهم که اعتیاد شدیدی به مصرف مواد موادمخدر از نوع شیشه دارد ، در ادامه تحقیقات پلیسی به چندین فقره سرقت منزل در مجتمع های مسکونی مناطق شمال و شمال غرب تهران بویژه در سعادت آباد ، شهرک قدس و خیابان آفریقا و همچنین دهها فقره کیف قاپی و قاپی زنی گوشی تلفن همراه از شهروندان نیز اعتراف کرد. سرهنگ کارآگاه محمد نادربیگی ، رئیس پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : " با توجه به اعتراف صریح متهم به سرقت های منزل در مجتمع های مسکونی مناطق غرب و شمال غرب تهران ، تحقیقات جهت شناسایی دقیق محل های سرقت در دستور کارآگاهان قرار گرفته و تاکنون چندین محل سرقت در خیابان آفریقا و سعادت آباد شناسایی دقیق شده است ؛ همچنین با صدور قرار قانونی از سوی سوم مقام محترم قضایی دادسرای ویژه سرقت ( دادسرای ناحیه 34 تهران ) متهم جهت شناسایی دیگر جرایم ارتکابی همچنان در اختیار پایگاه سوم پلیس آگاهی قرار داشته و تحقیقات پلیسی جهت شناسایی دیگر جرایم سایر جرایم متهم در دستور کار کارآگاهان پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است " .برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

گفتگوی اختصاصی رکنا با سارق سابقه دار

علیرضا 28 ساله که یکی از سارقان سابقه دار است ادعا می کند در عالم مستی دست به آزار و اذیت زن تنها در خانه زده است.
سابقه داری؟
سابقه سرقت لوازم داخل خودرو و درگیری دارم.
چه خودروی هایی را هدف سرقت هایتان قرار می دادی؟
بیشتر خودروهای گرانقیمت که سیستم دزدگیر ندارند و ابتدا برای اجرای نقشه مان داخل خودرو را بررسی می کردیم و سپس با شکستن شیشه دست به دزدی theft لوازم داخل خودرو می زدیم.
خودروهای لوکس را هم سرقت کردی؟
4 خودروی لنکوروز، اوپتیما، اسپورتیج و هیوندا Ix 22 را هم سرقت کردم که پس از دستگیری آنها را در اختیار ماموران اداره بیستم قرار دادم.
خودروهای لوکس را هم به راحتی سرقت می کردید؟
در خیابان پرسه زنی می کردم و زمانیکه راننده ها برای خرید از خودروهایشان پیاده می شدند با توجه به اینکه خودروی شان روشن بود پشت فرمان نشسته و پا به فرار می گذاشتم.
با خودروهای سرقتی چه می کردی؟
سوار بر خودروهای لوکس دست به سرقت لوازم داخل خودرو می زدم.
الان به چه جرمی دستگیر شدی؟
سرقت خانه.
شنیدم یک زن را هدف آزار و اذیت قراردادی؟
بله.
روز سرقت چه اتفاقی افتاد؟
در خیابان آفریقا بودم که دیدم یک پسر بچه از خانه خارج شد و من پشت سر او برای سرقت وارد ساختمان شدم، ابتدا به طبقه اول رفتم و گوشم را روی در گذاشتم که متوجه شدم کسی داخل خانه نیست و با هل دادن در موفق به باز شدن در خانه شدم اما دیدم کسی در این واحد زندگی نمی کند، سپس یک سیگار روشن کردم و در راه پله ها بودم که دیدم یک زن از واحد طبقه چهارم خارج و به پشت بام رفت و به سرعت وارد خانه او شدم.
کسی داخل خانه نبود؟
نه، در باز بود و داخل خانه کسی نبود اما خیلی زود زن تنها به خانه بازگشت و متوجه حضور من در خانه شد.
فرار کردی؟
ترسیدم و چون مست بودم به سمت زن میانسال حمله کردم و پس از بستن دست و پاهایش او را مورد آزار قرار دادم و سپس با سرقت طلا و پولها پا به فرار گذاشتم.
بعد از سرقت کجا رفتی؟
سوار بر خودرویم پا به فرار گذاشتم و با فروش طلاها 6 میلیون تومان پول به جیب زدم که هزینه اعتیاد و خوش گذرانی ام کردم.
اعتیاد داری؟
شیشه می کشم.
از چند سالگی شیشه مصرف می کنی؟
15 ساله بودم که شروع به کشیدن شیشه کردم.
خودروی پرشیا سرقتی بود؟
نه خریده بودم و به نام خودم بود.
پولش را از کجا تهیه کردی؟
قبلا در کار خرید و فروش مواد مخدر Drugs شیشه بودم اما از ترس اینکه اعدام execution شوم دیگر به آن کار ادامه ندادم.
ترس از اعدام؟
شنیده بودم اگر با مواد مخدر شیشه دستگیر شوم به خاطر وزن بالایی که همراه بود حکم اعدام در انتظارم است.
ترس اعدام مانع آزار و اذیت زن تنها نشد؟
مست بودم و نمی دانستم چه کاری انجام می دهم.
بنا به این گزارش، متهم با اعتراف به دیگر سرقت هایش برای تحقیقات بیشتر به دستور دادیار پرونده در اختیار ماموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار دارد. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

حمله مردم خشن به خودرویی که قاتل اهورا داخل آن بود / قاتل صحنه قتل کودک بیگناه را بازسازی کرد + فیلم و عکس

تجاوز دانیال به سعیده و سارا دوست های صمیمی دوست دخترش در برابر دوربین

14 ساله بودم که زن دوم مرد 50 ساله زشت شدم تا اینکه!!!

شوهرم می خواهد بچه ام را بفروشد!

آتش سوزی در طبقه ششم پاساژ علاالدین + عکس

۶ ماه حبس برای داریوش خواننده معروف

دختر همسایه را مخفیانه عقد کردم و حالا!!!

نقشه 2 عروس و خواهر شوهرشان برای فروشنده های لباس زنانه

8 سال با شاهرخ دوست بودم تا اینکه ازدواج کردیم ولی کاش دوست می ماندیم!

نگار جواهریان عزادار شد + عکس

دختر خاص دیدار نخبگان با رهبری کی بود؟ +فیلم و عکس

اعتراف عجیب خانم بازیگر به اقدام سیاه یک کارگردان در ۱۶ سالگی اش + عکس

شکار حضور ارواح 2 کودک مرده در یک عکس واقعی + عکس را ببینید

گفتگو با جوانی که پیرزن تهرانی تجاوز کرد + فیلم و عکس

تجاوز حامد به لاله 21 ساله در ویلا / لاله 60 میلیون تومان داد و رضایت داد

انگیزه مرموز قتل «اهورا» + عکس

شاهرخ زندگی نفرین شده اش را به حراج گذاشت!

مدت صیغه ام تمام شده ولی بهرام تهدید می کند که باید در کنار همسر عقدی اش با او باشم!

شوهرم در دام شیطانی دوست بیوه ام افتاد و ...

عروس وقتی داماد را در خلوت دید از وحشت غش کرد / فرشاد به دادگاه خانواده رفت!

این مرد را می شناسید؟ / او شکارچی شیطان صفت 3 دختر 11 ساله است!+ تصاویر

ستاره زن سریال معروف تلویزیونی مورد آزار و اذیت قرار گرفت

دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس

برای اولین بار لیزینگ خانه توسط املاک جاوید همکار برتر آلونک

دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس

۱۰ نکته خوشبوی سلامت

دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس

راحت ترین راه برای خرید آپارتمان در شمال شهر تهران

دزد شیطان صفت به پیرزن تنها هم رحم نکرد!/گفت و گوی تصویری با آزارگر شب رو + فیلم و عکس

8 ماسک طبیعی برای داشتن یک خرمن مو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاله