سخنان ترامپ علیه ایران دارای عقبه قوی برنامه ریزی شده است


سخنان ترامپ علیه ایران دارای عقبه قوی برنامه ریزی شده است

جاسک - ایرنا - امام جمعه جاسک گفت: سخنان سخیف ترامپ رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران دارای عقبه قوی برنامه ریزی شده و از اتاق فکر آنها بیرون آمده است.

به گزارش ایرنا، حجت السلام محمد کاظم مناقبیان در خطبه های این هفته نماز جمعه جاسک افزود: اقدام اخیر ترامپ علیه ایران ناشی از استیصال و درماندگی در برنامه های پیش بینی شده است و آمریکا بر این باور بود که با ایجاد گروه تروریستی داعش می تواند خاورمیانه را طبق برنامه ریزی های خود اداره کند اما با ورود نیروهای سپاه پاسداران به منطقه اهداف آنها نابود شد.
وی طبق فرموده رهبر فرزانه انقلاب اظهار کرد: این سخنان نسنجیده ترامپ که به سپاه و مردم ایران توهین کردند، ارزش جواب دادن را ندارد، اینها از درماندگی آمریکایی ها در مقابل مردم ما است.
امام جمعه جاسک در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ضرورت ایجاد بازارچه مرزی در شهرستان جاسک است که باید توجه ویژه شود، در حال حاضر مردم جاسک باید به خاطر نیازهای به شهرهای اطراف بروند که این زیبنده مردم ما نیست.
وی با تبریک هفته ورزش و جوانان افزود: حدود 30 درصد از مردم اجاره نشین هستند و تعداد زیادی از دختران و پسران جوان به خاطر مشکل مسکن ازدواج نکردند و اگر مشکل مسکن مهر حل نشود تعداد زیادی بی مسکن می مانند.
شهرستان جاسک با 59 هزار نفر جمعیت در 300 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز هرمزگان واقع شده است.
7199/6048
خبرنگار : حسن آتش زبان** انتشار دهنده: خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رهبری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج