علت ناراحتی زنان از همسر


ناراحتی از شوهر,ناراحتی زنان,ناراحتی از مردان,علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از مردان

علت ناراحتی زنان از همسر

بعضی از خانم‌ها ترجیح می‌دهند احساسات‌ خود را پیش خودشان نگه دارند و بروز ندهند چون این طور به نظر می‌رسد که برای همسرشان چندان مهم نیست. اما این واقعیت ندارد! اگر رفتارهای همسرتان شما را شاد و راضی می‌کند، پس باید این احساس را بروز دهید و در این مورد با همسرتان حرف بزنید. اگر شما به عنوان یک شوهر فکر می‌کنید همسرتان آنطور که باید شاد نیست، ممکن است کارهایی انجام بدهید که علت ناراحت بودن همسرتان باشد.

۱. به او توجه نمی‌کنید

وقتی بعد از یک روز طولانی کاری به خانه برمی‌گردید، تمام چیزی که نیاز دارید استراحت کردن، تلویزیون تماشا کردن و خوابیدن است. این رفتار بسیار طبیعی است اما توجه و تمرکز روی رابطه‌‌ای که با همسرتان دارید، باید الویت شما باشد.

یک زن وقتی همسرش به او توجه نمی‌کند، دچار اندوه می‌شود و این اتفاقی است که وقتی شما تلویزیون، موبایل و یا هر چیز دیگری را به وقت گذراندن به همسرتان ترجیح می‌دهید می‌افتد. کلید یک رابطه‌ی خوب، ارتباط است. با همسرتان گفتگو کنید و راههایی برای تقویت رابطه‌‌تان بیابید تا هر دوی شما شاد باشید.

۲. به نظر او احترام نمی‌گذارید

برای آقایان خیلی اهمیت دارد که بتوانند تصمیم‌های بزرگ برای خانواده‌‌شان بگیرند، اما به همین اندازه هم مهم است که بلد باشید نظر همسرتان را چطور در تصمیم‌های‌تان داخل کنید. به استراتژی‌ها و عقاید راه حل‌هایی که همسرتان برای مسائل روزمره ارائه می‌دهید گوش کنید. اجازه دهید او هم در تصمیم گیری‌ها نقش داشته باشد، از کوچک‌ترین چیزها (مثل انتخاب رستوران برای شام) گرفته تا چیزهای مهم‌تر (مانند شعل). به او اعتماد کنید تا متوجه شوید وقتی همسرتان شاد و راضی است چقدر زندگی‌تان ساده‌تر و بهتر می‌شود.

برای احساس شادی متداوم، نیاز به عادت‌های خوب مداوم،عشق و فداکاری از هر دو طرف دارد

۳. همه چیز یکنواخت شده است

بعد از اینکه دوران شیرین ماه عسل به پایان می‌رسد، روزمرگی و یکنواختی کم کم روی روابط شما سایه می‌افکند و ظاهرا دیگر تمایلی به تجربه‌ی چیزهای جدید ندارید. این یکنواختی و بیخیالی می‌تواند هر کسی را دلزده و ناراحت کند، پس نگذارید روند یکنواخت زندگی، شادی زندگی‌تان را نابود کند. برای همسرتان وقت بگذارید، چالش‌های جدید را امتحان کنید، هدف‌های جدید تعیین کنید و ماجراجویی را شروع کنید. به پیاده روی بروید و دست در دست هم از دیدنی‌ها لذت ببرید، با هم به موزه و پارک بروید و هر کاری که می‌توانید برای افزودن چاشنی به زندگی‌تان انجام دهید.

۴. مسئولیت‌ها و تعهداتی در کارتان می‌پذیرید بدون اینکه درموردشان با همسرتان حرف بزنید

به عنوان یک مرد که تمام روز کار می‌کند، ممکن است قرارها و وظایف اجتماعی زیادی داشته باشید؛ اما اگر همسرتان را هرگز در برنامه‌های کاری‌تان وارد نکنید، او احساس طرد شدن و مورد قبول نبودن خواهد کرد. قرارها و کارهای اجتماعی‌تان را تعدیل کنید و سعی کنید از همسرتان هم دعوت کنید همراهی‌تان کند. اگر مدام بدون همسرتان برنامه بگذارید، هم او و هم خودتان ناراحت خواهید بود.

۵. با او معاشقه نمی‌کنید

تماس جسمی روزانه در هر رابطه‌ای مهم است. برای اینکه لبخند رضایت را بر لبان همسرتان ببینید، دستش را بگیرید، موهایش را نوازش کنید، برایش گل بخرید، در خانه شکلات قایم کنید تا او پیدا کند و برایش پیام‌ها محبت آمیز و عاشقانه بفرستید. اگر گفتن جمله‌ی «دوستت دارم» سخت است، به روش‌های دیگری این را به او نشان دهید؛ روی یک کاغذ بنویسید و برایش بفرستید. اگر همسرتان ابراز علاقه‌ی شما را احساس کند، حال بهتری داشته و شاد خواهد بود.

۶. نسبت به مسائل مالی، بی‌توجه هستید

خرج‌ها و هزینه‌های زندگی را مدیریت کنید و شرایط مالی‌تان را برای یک زندگی شاد با همسرتان تنظیم کنید. اگر برای بدهی‌هایی که دارید فکری نکنید، همسرتان شاد نخواهد بود. هوشمندانه‌تر خرج کنید تا هر دوی شما شادتر باشید.

۷. در کارهای خانه کمک نمی‌کنید

خانم‌ها نگران کارهای روزانه‌ی خانه هستند: مراقبت از بچه‌ها و رسیدگی به آنها، انجام کارهای بیرون از خانه و بسیاری از مسئولیت‌های دیگر برای همسرتان هم استرس برانگیز و خسته کننده است. کارهای خانه را تقسیم کنید و ببینید همسرتان چقدر خوشحال خواهد شد. نیازهای همسرتان را بدانید و در مورد چیزهایی که لازم دارد تا شادتر باشد با او حرف بزنید. اگر هر دوی شما شاد باشید، رابطه‌ی خیلی بهتری خواهید داشت.

منبع: برترین ها

علت ناراحتی زنان از همسر
چکار کنم زنم دوستم داشته باشه
چگونه زنم را عاشق خودم کنم
چکار کنم زنم ارضا بشه
علت ناراحتی زنان از همسر

مشاهده دسته بندی : مقالات مسائل جنسی و روابط زناشوئی

بازدید : 167

علت ناراحتی زنان از همسر
علت ناراحتی زنان از همسر
علت ناراحتی زنان از همسر
علت ناراحتی زنان از همسر

این مطلب را به اشتراک بگذارید و در گوگل محبوب کنید

علت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسر

عضویت در خبرنامه

بخش ویژه کاربران عضو سامانه خدمات
علت ناراحتی زنان از همسر مشاوره آنلاین علت ناراحتی زنان از همسر سفارش مقاله
علت ناراحتی زنان از همسر مشاوره تلفنی علت ناراحتی زنان از همسر ویدئو های اموزشی و سلامت
علت ناراحتی زنان از همسر مشاوره حضوری علت ناراحتی زنان از همسر بخش آموزشی ویژه متاهلین
علت ناراحتی زنان از همسر پرسش و پاسخ جنسی علت ناراحتی زنان از همسر پرسش و پاسخ احکام شرعی
علت ناراحتی زنان از همسر پرسش و پاسخ پزشکی علت ناراحتی زنان از همسر پرسش و پاسخ پیامکی
علت ناراحتی زنان از همسر آزمون آمادگی ازدواج علت ناراحتی زنان از همسر دریافت بسته های آموزشی
علت ناراحتی زنان از همسر کلاسها و دوره های آموزشی علت ناراحتی زنان از همسر دریافت پیامکهای ا»وزشی
علت ناراحتی زنان از همسر مشاوره ازدواج علت ناراحتی زنان از همسر مشاوره جنسی

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسرنکاتی در باره خیالپردازی های جنسی علت ناراحتی زنان از همسرعلت علاقه مردان به تماشای فیلم های پورن علت ناراحتی زنان از همسرویژگیهای شوهر ایده آل علت ناراحتی زنان از همسرتاثیر دروغ های کوچک در زندگی زناشویی علت ناراحتی زنان از همسر6 گام برای بهتر شدن رابطه زناشویی علت ناراحتی زنان از همسرشناخت طرف مقابل برای ازدواج علت ناراحتی زنان از همسرتاثیر سربازی نرفتن در ازدواج علت ناراحتی زنان از همسرازدواج با مبتلایان به هپاتیت b بی علت ناراحتی زنان از همسرروش مطرح کردن سوال در خواستگاری علت ناراحتی زنان از همسرپذیرش مهریه سنگین: اثبات عشق یا اثبات حماقت علت ناراحتی زنان از همسردلایل افزایش تنوع طلبی جنسی مردان و زنان علت ناراحتی زنان از همسرآشنایی با رازهای مردان علت ناراحتی زنان از همسرچطور زن جذاب باشیم علت ناراحتی زنان از همسربهترین زمان باروری!؟ علت ناراحتی زنان از همسررایج ترین اختلال دستگاه تناسلی مردان علت ناراحتی زنان از همسرعفونت دستگاه تناسلی در خانمها علت ناراحتی زنان از همسرنحوه مصرف قرصهای جلوگیری از بارداری علت ناراحتی زنان از همسرسوالات زناشویی شرعی -دوازده علت ناراحتی زنان از همسرتفریح جنسی از نظر اسلام علت ناراحتی زنان از همسرتفاوت بین زنا و ازدواج موقت علت ناراحتی زنان از همسررفتارهای والدین که در ذهن کودکان می ماند علت ناراحتی زنان از همسرنقش سن پدر بر سلامت کودک علت ناراحتی زنان از همسرمشاوره طلاق توافقی علت ناراحتی زنان از همسرتاثیر اختلال سازگاری در زندگی زناشویی

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسر

علت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسرعلت ناراحتی زنان از همسر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...