آیا Gotham City Sirens بازیگر نقش Catwoman خود را پیدا کرده است


آیا Gotham City Sirens بازیگر نقش Catwoman خود را پیدا کرده است

آیا تولیدکنندگان فیلم «افسونگران شهر گتهام» (Gotham City Sirens) بازیگر نقش «زن گربه‌ای» (Catwoman) خود را پیدا کرده‌اند؟  حرکت «دیوید آیر» (David Ayer)، کارگردان فیلم Gotham City Sirens، در فضای مجازی شایعاتی را به وجود آورده که بازیگر فیلم «بیبی راننده» (Baby Driver)، «ایزا گونزالس» (Eiza Gonzalez)...

آیا تولیدکنندگان فیلم «افسونگران شهر گتهام» (Gotham City Sirens) بازیگر نقش «زن گربه‌ای» (Catwoman) خود را پیدا کرده‌اند؟

حرکت «دیوید آیر» (David Ayer)، کارگردان فیلم Gotham City Sirens، در فضای مجازی شایعاتی را به وجود آورده که بازیگر فیلم «بیبی راننده» (Baby Driver)، «ایزا گونزالس» (Eiza Gonzalez) نقش Catwoman را به عهده می‌گیرد. کمپانی برادران وارنر سعی دارد شخصیت «هارلی کویین» (Harley Quinn) با بازی «مارگوت رابی» (Margot Robbie) را به عنوان نقش اصلی فیلم‌های دنیای DC قرار دهد. نزدیک‌ترین حالت برای بازگشت او به این نقش، بازی در «جوخه انتحار» (Suicide Squad 2) است اما این فقظ یکی از پروژه‌های در دست ساخت برای نقش هارلی کویین است. «مرغان شکاری» (Birds Of Prey)، «هارلی کویین در برابر بتمن» (Harley Quinn Vs Batman) و Gotham City Sierns از شایعات بعدی حضور این شخصیت هستند.

کارگردان فیلم Suicide Squad، دیوید آیر، دوباره در این کار احتمالی جدید، که Poison Ivy و Catwoman را به همراه دارد، با رابی همکاری می‌کند. تولید فیلم Gotham City Sirens با وجود حضور پروژه‌های دیگر ادامه دارد و تنها فیلم هارلی است که شایعات متعدد دارد. آخرین شایعه‌اش مربوط به تابستان اخیر است.

به گزارش سایت Reddit، دیوید آیر به تازگی ایزا گونزالس را در توییرش دنبال کرده است که شک‌هایی را مبنی بر حضور وی در نقش Catwoman فیلم Gotham City Sirens ایجاد کرده است. همچنین مدل موی جدید این بازیگر که شبیه به Catwoman است و اینکه اخیرا با کمپانی برادران وارنر ملاقات داشته و عکس‌های جدیدی که از لباس Catwoman پخش کرده، همه بر صحت این شایعه می‌افزایند.

گنزالس می‌تواند انتخاب جالبی برای بازی شخصیت «سلینا کایل» (Selina Kyle) باشد. او و رابی هر دو بیست و هفت سال دارند و می‌توانند زوج خوبی باشند اگر ساخت ادامه فیلم Gotham City Sirens در سال‌های بعد هم ادامه پیدا کند. همچنین این فیلم می‌تواند برای گنزالس که بازیگر مطرحی نیست، نقطه قوت به حساب آید و باعث پیشرفت او شود.

با تمام این‌ها، هنوز هیچ خبر موثقی مبنی بر انتخاب بازیگران این فیلم موجود نیست. با پیشرفت تولید Suicide Squad 2، احتمالا تولید Gotham City Sirens و در نتیجه اطلاع ما از حضور گنزالس به عنوان Catwoman به تعویق می‌افتد.

در حال حاضر زمان مشخصی برای پخش فیلم Gotham City Sirens موجود نیست.

' ); w.anetworkParams[ ad.id ] = ad; d.write( '
آیا Gotham City Sirens بازیگر نقش Catwoman خود را پیدا کرده است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟