روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن


روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن تنگ کردن واژن با دارو گیاهی-تنگ کردن واژن به روش طبیعی تنگ کردن دهانه واژن با آب انار-مازو تنگ کننده واژن-تنگ کننده واژن سنتی آب انار تنگ کننده واژن-تنگ کردن واژن با ماژو-ریختن آب انار در واژن سلام به علت تقاضای زیاد رابطه جنسی... نوشته روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن...

روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

تنگ کردن واژن با دارو گیاهی-تنگ کردن واژن به روش طبیعی

تنگ کردن دهانه واژن با آب انار-مازو تنگ کننده واژن-تنگ کننده واژن سنتی

آب انار تنگ کننده واژن-تنگ کردن واژن با ماژو-ریختن آب انار در واژن

روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن
سلام
به علت تقاضای زیاد رابطه جنسی نامتعارف و بحث هایی که سر این موضوع بین کاربران این سایت و طبیعتا بین زوج ها پیش میاد تصمیم گرفتم یک سری اطلاعات خدمت دوستان ارایه بدم که امیدوارم کارساز باشه و از دوستان متاهل که امتحان کردن میتونن بیان و نتیجه رو برای باقی دوستان بگن .بزارین اول با یه سوال شروع کنیم تا حالا فکر کردین که چرا رابطه نامتعارف برای بعضی از اقایون اینقدر جذابه و بهش علاقه دارن تا جایی که برخلاف خواسته خانم طرفدار این رابطه ان؟
اگه نمیدونین بذارین من بهتون بگم اول به خاطر تنگ بودن مجرای مـ… هست که وقتی رابطه از اون طریق برقرار میشه به علت تحریک بیشتر مویرگ ها و حس کننده هایی که سر تا سر الت مرد وجود داره لذت بیشتری رو میده .
و دوم بازم به علت تنگ بودن مجرا و اینکه خانم احساس درد میکنه صداشو ازاد میکنه و به اصطلاح اه و ناله میکنه که روانشناسان میگن که 60 درصد لذت رابطه از صدای اه و ناله و کلام شهوت انگیزه .خب حالا از این اطلاعات میخوایم چه نتیجه ای بگیریم؟ اگر بشه از راه رابطه متعارف یعنی همون رابطه از واژن این دو ویژگی رو بوجود اورد دیگه فرقی با رابطه نامتعارف نداره ؟و حالا راه حل چیه؟
اول در مورد صدای تحریک امیز میگم خانم ها باید در حین رابطه صداشونو ازاد کنن حتی اگه درد ندارن اینطور وانمود کنن که درد دارن صدای اه و ناله شون رو بلند کنن و خجالت هم نکشن مگه نه اینکه این کارو برای لذت هر دو نفر انجام میدن یعنی همون اندازه که تو رابطه نامتعارف سر و صدا و ناله میکنن همون اندازه با صداشون اقا رو تحریک کنن .همه ی ما میدونیم بعد از یه مدت رابطه واژن خود به خود حالت تنگی خودشو از دست میده اینجا دو راه حل وجود داره اول اینکه اگر خانوم ماهیچه های بالای ران و ماهیچه های واژن رو سفت نگه داره خود به خود واژن تنگ میشه مثل حالتی که میخواین ادرارتون رو نگه دارین که نریزه و اگر شکم رو داخل بدین به تنگ شدنش کمک بیشتری کردین چند بار امتحان کنین متوجه میشین منظورم چه حالتی هست .دوم استفاده از ماژو هست که در عطاریا موجوده استفاده از این ماده به اندازه یه بند انگشت مالیدنش به واژن باعث تنگ شدن زیاد واژن میشه به طوری که خانومی که حتی ده سال از ازدواجش گذشته میگه همسرم گفته مثل شب اول شده بود بعد از استفاده از این ماده .امیدوارم این راه حلا به زوجا کمک کنه که رابطه ای داشته باشن که هر دو ازش لذت ببرن و سالم باشه .

تنگ کردن واژن به طور طبیعی

گشادی واژن یک مشکل است که بر میلیون ها نفر از زنان در سراسر جهان تاثیر می گذارد.بسیاری از مردم بر این باورندکه گشادشدن واژن مربوط به داشتن رابطه جنسی بیش از حد میباشد که نادرست است. خانم هایی که زایمان طبیعی سختی داشتن که موجب کشیدگی واژن و گشاد شدن واژن شده است.مهمترین علت ان زایمان طبیعی بعلت بازشدن ماهیچه های واژن میباشد.عوامل دیگر عبارتند از پیری، چاقی، فشار هنگام سرفه، عطسه و یا خنده است.
۸ روش برای تنگ کردن دیواره های واژن
تمرینات Kegel برای دیواره های واژنتمرینات Kegel تمرینات گره و انتشار است که می تواند عضلات کف لگن قوی ترشود. بهترین چیز در مورد این تمرینات این است که می توان آنها را در خانه بدون کمک از وسایلی انجام داد.در زمان ادرار ،بدون استفاده از دست ماهیچه هایتان را جمع کنید تا جایی که جلوی ادرار را به مدت ۴ ثانیه بگیرید و بعد دوباره رها کنید تا ادرار جاری شود. تمرینات کیگل بر روی ماهیچه های بخش پایینی لگن خاصره فشار وارد کرده و آنها را تمرین می دهد.(در حالت بدون ادرار و طبیعی ) اگر می خواهید که چک کنید تا مطمئن شوید که به ماهیچه به درستی فشار می‌آورید ، می توانید یک یا دو انگشت تمیز خود را داخل واژن کنید و بعد شروع به سفت کردن ماهیچه نمایید. اگر احساس کردید که به انگشتتان فشار وارد می‌شود حتی به اندازه خیلی کم ، مشخص می‌شود که شما در مسیر درستی حرکت می‌کنید.۴ تا ۸بار در روز ، به مدت ۱۵ دقیقه این‌کار را انجام دهید .این کار بین هشت تا ده هفته زمان خواهد برد تا شما بتوانید نشانه های پیشرفت را مشاهده کنید اما تحمل کنید و بدانید که قطعاٌ نتیجه خواهد داد چراکه اساس کار کیگل هم ، مثل همه تکنیک‌های وزنه برداری و بدن‌سازی برای تاثیر به زمان نیاز خواهد داشت. میله های هالتر واژن هم برای این مسئله تاثیر گذار خواهد بود.
مخروطهای واژنی
یکی دیگر از راه های رایج برای سفت کردن واژن است از طریق استفاده از مخروط های واژنی ست. این مخروط در اندازه ها و وزن های مختلف ساخته شده و ورزش باید به مدت ۱۵ دقیقه انجام شود و شامل قرار دادن یک مخروط در داخل واژن است.؛ با یادگیری چگونگی انجام تمرینات تحت نظر درمانگرتان، و پس از جاگذاری مخروط ها در واژن توسط وی، به مدت حداقل ۵ تا ۲۰ دقیقه، سپس با قرار دادن وزنه ها در داخل مخروط ها، با حداقل دو بار تکرارٍ ۱۰ دقیقه ای در روز؛ می توانید نتایج قابل توجهی را حداکثر در «۶ هفته درمان» به دست آورید.وسیله برای تقویت، بازآموزی و تحریک گیرنده های عمقی عضلات کف لگن می باشد. این وسیله داخل واژن و برای خانم ها استفاده می شود و دارای وزن و حجم های مختلف است. برای شروع مخروط هایی با حجم بزرگتر و وزن کمتر استفاده می شود. در مراحل انتهایی مخروط هایی با حجم کمتر و وزن بیشتر استفاده می شود. طول تاثیر از سه هفته تا سه ماه است و معمولا باید سه بار در روز و هر مرتبه ۱۵ دقیقه در روز استفاده شود. بعد از اینکه طول مدت درمان گذرانده شد برای حفظ توانایی عضلات کف لگن، بهتر است از مخروط ها دو بار در هفته و هر بار یک مرتبه در روز انجام گیرد.عادات تغذیه سالم و تناسب اندامراهدیگر از طریق مداخله در رژیم غذایی برای تنگی واژن است.غذاهای سرشار از فیتواستروژن های طبیعی مانند، شنبلیله، دانه سویا، دانه کنجد، نخ، انار، و هویج .با مصرف منظم، شما می توانید فیتواستروژن به اندازه کافی دریافت کنید. ترکیب این مواد غذایی با ورزش kegel کمک خواهد کردبه بازگرداندن قابلیت ارتجاعی از دست رفته با جنبه های تغذیه ای لازم برای افزایش کشسانی مناسب واژن. پیدا کردن رژیم غذایی درست برای این نوع از مسائل یک چالش بزرگ برای هر کسی است.همراه با رژیم غذایی خود، یک روال تناسب اندام که مطمئنا به شما کمک خواهد کرد برای داشتن واژن تنگ تر.

توپ بن وا Ben Wa Ball

تمرینات Kegel گاهی اوقات به اندازه کافی موثرنیست. ، پس سعی کنید از ترکیب توپ بن-WA استفاده کنید.توپ بن-WA به طور گسترده ای می توانید آنها را با احتیاط در خانه را در طول روز انجام دهید.این توپها از جنس پلاستیکی و فلزی هستند.یک توپ را پس از دیگری قرار دهید.وبا فشار دادن پاها به هم توپهارا نگه دارید.برای مبتدیان و کسانی که با ماهیچه PC ضعیف، دارندتوپ پلاستیکی و یا توپ Duotone بزرگتر به جای توپ فلزی بهتر است. توپ فلزی تمایل به خارج شدن از(واژن) دارد اگر ماهیچه PC به اندازه کافی قوی نباشد.

درمان های خانگی برای تنگ کردن واژن

سبزی های مختلف را می توان برای سفت کردن واژن استفاده کرد. زردچوبه Comosa یک درمان بالینی ثابت برای ساخت یک واژن تنگ است. از طریق دوش واژینال طبیعی، کمک به بازگرداندن خاصیت ارتجاعی و استحکام از دست داده واژن را اصلاح کرد. دوش واژینال طبیعی را می توان با انواع مواد طبیعی از جمله انگور فرنگی پخته، آب آهک و آب مقطر و سرکه تهیه کرد.

ورزش اسکات

اسکات تمرینات بسیار خوبی برای سفت کردن (واژن) شل هستند. اسکات به شما کمک خواهد کرد قدرت از دست رفته وکششی واژن را بدست اورید.ورزش اسکات ساده هستند. نگران نباشید، با پای خود در خارج از عرض لگن خود به ایستادگی و محل انگشتان شما فشاربیاورید. مطمئن شوید که پای شما در سطح هستند.بعد، وانمود کنید که شما در حال نشسته بر روی صندلی با ستون فقرات خود در موقعیت خنثی با قفسه سینه شما برداشته شود. همانطور که شما ایستاده، هستید لازم است تا از طریق پاشنه خود را فشار به منظور ایستادگی به انگشتان پای خود وارد کنید.این تمرینات ترکیبی بدون توجه به آنچه هدف شما چیست واقعا مفید است.

انجام یوگا، جاده بلند مدت تنگی واژن

اگر شما به طور منظم تمرین یوگا، انجام دهید انبساط و انقباض ماهیچه های لگن ، موجب سفتی فلاپی واژن میشودژل های تنگ کننده

ژل تنگ کننده کرم طبیعی ست که با سفت کردن و تقویت ماهیچه های واژن کار می کند. این ژلها ازمواد طبیعی تشکیل شده است، وبرای چندساعت اثر گذار هستند اکثر این ژلها حاوی عصاره انار بوده که ضمن ایجاد خاصیت چسبندگی به بازگرداندن لذت جنسی به بانوان و همسرشان کمک می نماید. خانمهایی که دچار شل شدگی عضلات واژن و باز شدن بیش از حد سوراخ مجرای واژن میباشند میتوانند با استفاده از این ژل تنگی لذت بخشی را تجربه کنند.

روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

تاثیر ورزش کگل بر تنگ تر کردن واژن

تمرینات کگل، رایج ترین ورزش های تنگ کردن واژن هستند. ورزش های کگل ورزش هایی برای تقویت عضلات حمایت کننده مجرای ادراری، مثانه، رحم و راست روده (رکتوم) هستند. مبدع این ورزش ها آرنولد کگل متخصصی زنانی است که در دهه 1940 میلادی این ورزش ها را برای کمک به درمان بی اختیاری پس از زایمان ابداع کرد.روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

همه می دانیم که ورزش کردن باعث سلامتی جسم می شود؛ اما توجه اصلی مردم در ورزش، به ماهیچه های بزرگی مانند بازو و ساق پا جلب می شود. موضوع ظریفی که کمتر به آن توجه می شود، تقویت ماهیچه های کوچک و قدرتمندی در بدن خانم ها است. این ماهیچه های حساس در بخش تحتانی لگن قرار دارند؛ ماهیچه های پر رمز و راز کگل. ماهیچه های کگل با شکلی شبیه عدد هشت انگلیسی، واژن و مقعد را احاطه می کنند. ماهیچه های کگل از اندام های لگنی مانند مثانه، راست روده، رحم و واژن محافظت می کنند. در واقع شما با نیرومند کردن عضلات کگل، اندام های جنسی خود را نیرومند می کنید.

تقویت عضلات واژن از راه ورزش و تنگ کردن واژن با تمرینات کگل تاثیرات مثبتی در روابط زناشویی دارد.

روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

تنگ کردن واژن بعد از زایمان :

سئوال بیمار:من تا کنون سه بار زایمان طبیعی کرده ام . در نتیجه این مسئله، من متوجه تغییر سایز در واژن خودم شده ام که متاسفانه این امر باعث شده ، در هنگام سکس احساس شرمساری بکنم چرا که حس میکنم واژن من بسیار گشاد شده است. آیا این مسئله بعد از زایمان یک امر همگانی می باشد؟ آیا راهی برای به حالت قبل در آوردن واژن وجود دارد؟

سئوالات پزشک:آیا این چیزی نیست که شریک شما به شما گفته یا بخاطر معاینه های شخصی خودتون از واژن اینطور نتیجه گرفته اید؟ یا حتی خواستید با وارد کردن انگشت بداخل واژن میزان گشادی اون رو حدس بزنید و اینکار رو زمانیکه در شرایطی بودید که ماهیچه های واژن باز بوده اند انجام داده اید؟ یا اینکه آسان قرار گرفتن پنبه های مخصوص قاعدگی در داخل واژن باعث شده شما چنین نتیجه ای بگیرید؟

همچنین بخوانید : تمام دانستنیها و مطالب در مورد بیماریهای زنان

پاسخ پزشک:به هر جهت، زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که میبایست فرد خود را با آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشنهای مختلف، انتظارات و درخواستهای مختلف یا کارهای دیگر، تطبیق دهد.

بعضی وقتها موارد و کمکهای پزشکی نیز راهگشا خواهند بود، اما در ابتدا با همسرتان مشورت کنید، اگرچه که ممکن است برایتان سخت باشد که در مورد چنین چیزی که احتمالا مد نظر و نگرانی هر دوی شماست صحبت کنید. باید پذیرفت که این تغییرات ناخواسته به هر ترتیب، جزئی از زندگی هر فرد محسوب میشود و کاملا هم طبیعی است.

فرد نیز باید ظرفیت پذیرش آن را در یک رابطه دراز مدت داشته باشد. آیا شما در زمان ادرار دچار مشکل خاصی نیز هستید؟ خیلی از زنهایی که احساس میکنند واژن آنها دچار کشیدگی و گشادی شده، اذعان میکنند که دچار ریزش ادرار هم هستند، خصوصا در زمانهایی که می خندند یا قلقلک میشوند و یا عطسه میکنند.

تمرینات کگل باعث تقویت عضلات پایینی لگن خاصره و ماهیچه هایی که در هنگام زایمان کشیده شده اند، خواهد شد .این تمرینات حتی به لذت بیشتر جنسی ( ارگاسم شدیدتر ) نیز منجر خواهد شد، چراکه باعث قویتر گردیدن و بیشتر انعطاف پذیر شدن ماهیچه ها خواهد گردید.

تمرینات کگل، کیسه مثانه رو هم سفت تر خواهند کرد که درنتیجه شما دیگر چکه های ادراری نخواهید داشت. نکته اینجاست که به هر حال اونها خود واژن رو تنگ نخواهند کرد، بلکه در حقیقت ماهیچه های ورودی دهانه واژن رو تنگ تر خواهند کرد.

برگرفته از دکتر سلام

روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

روش های اصولی تنگ کردن مهبل ( واژن یا اندام تناسلی زنان )

اکثر خانم ها به گشادی واژن ( مهبل ) خود حساس هستند می خواهیم به دلایل گشادی واژن خانم ها اشاره کنیم و راه حل هایی برای برطرف کردن این عارضه را در این مطلب مطرح کنیم.

علت گشادی مهبل در زنان ( واژن یا اندام تناسلی زنان )

معمولا صحبت در خصوص مسائل جنسی برای اغلب خانم‌ها دشوار است، اما اهمیت و رواج بالای این موضوع، پرداختن به این مساله را ضروری می‌کند. شاید روابط جنسی مهم‌ترین موضوع مطرح بین همسران نباشد، اما رضایت جنسی نقش بسیار مهمی در زندگی زناشویی ایفا می‌کند. یکی از مشکلاتی که اغلب خانم‌ها به خاطر آن به متخصص زنان و زایمان مراجعه می‌کنند، گشادی واژن است.

اغلب خانم‌هایی که از واژن گشاد و شل رنج می‌برند، هنگام برقراری رابطه جنسی با همسرشان دچار استرس می‌شوند، چراکه علاقه دارند خود و همسرشان از لذت جنسی کافی بهره‌مند شوند، بنابراین خانمی که دچار این مشکل است، حین برقراری رابطه با همسرش مدام درگیر این ذهنیت است که آیا با وجود این مشکل همسرش رضایت کافی از برقراری رابطه جنسی را دارد یا نه؟! اگرچه اغلب خانم‌ها از مطرح کردن برخی مشکلات احساس شرم می کنند، اما نباید اهمیت این موضوع را نادیده بگیرند که اگر خانمی احساس کند، واژن او بیش‌ازحد معمول شل و گشاد است، این موضوع روی اعتماد به‌ نفس او و ایجاد رضایت جنسی در همسرش تاثیر منفی می‌گذارد.

کسب لذت و رضایت از رابطه جنسی بر دیگر ابعاد زندگی تاثیرات مثبت و روشنی دارد، به همین دلیل بسیاری از زوجین سعی می کنند که رابطه جنسی خوبی را برای خود و همسرشان فراهم آورند. مواجه شدن با برخی از مشکلات جنسی می تواند برقراری یک رابطه مساعد و بهینه را تحت الشعاع قرار دهد. گشاد شدن دریچه واژن، یکی از آن اتفاقات ناخوشایند است که منجر به بروز مشکلات و نارضایتی زوجین از مقاربت می شود.

بسیاری از خانم ها که با مشکل گشادی واژن به پزشک مراجعه می کنند، عمده سوالاتشان از این قرار است که آیا این مساله ارثی است و یا اینکه بعد از ازدواج بخاطر دفعات زیاد آمیزش و یا زایمان طبیعی ایجاد می شود؟ آیا راهی برای برطرف کردن این مشکل و برگرداندن واژن به حالت قبل، وجود دارد یا خیر؟ و… برخی از خانم ها به اشتباه تصور می کنند که، مقاربت زیاد باعث گشادی واژن می شود، در حالی که هیچ تحقیق علمی آن را به اثبات نرسانده است. این فرض، یکی از هزاران تصورات غلط در مورد مقاربت است که در اذهان افراد جای گرفته است. گشادی واژن بدون انجام زایمان طبیعی، علتی جز ژنتیک ندارد و گاه حتی ممکن است عدم تناسب بین آلت مرد و واژن زن (کوچک بودن آلت مرد ) علت اصلی ایجاد احساس گشادی واژن باشد.

روش های اصولی و طبیعی برای تنگ تر کردن مجرای واژن

علت گشادی واژن

از جمله علل ضعف دیواره واژن و گشادی آن، زایمان طبیعی، انجام ورزش‌های بدنسازی شدید و بلندکردن وزنه‌های سنگین است. البته گاها در مواردی نیز نسج خود واژن خانم‌ها شل‌تر از بقیه است و البته مهم‌ترین و شایع ترین عامل موثر در گشادی واژن، زایمان‌های طبیعی و عدم انجام ورزش‌های کف لگن بعد از زایمان است و باید گفت برخلاف تصور عام، داشتن روابط جنسی زیاد نقشی در بروز این عارضه ندارد.

برخی از خانم ها بعد از چندین بار زایمان احساس می کنند که واژن آنها کشیده و گشاد شده است و یا حتی در موقعیت هایی چون سرفه کردن، عطسه کردن، خندیدن، قلقلک دچار ریزش ادرار شده اند. بعد از زایمان نه تنها بدن دچار تحولاتی می شود، بلکه در نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد نیز تغییراتی بوجود می آید که کنار آمدن با آن مستلزم تطابق با شرایط جدید است. در نخستین گام، زوجین باید این تغییرات ناخواسته را بپذیرند و آنها را جزیی از زندگی جنسی بدانند. در دومین مرحله با امتحان کردن وضعیت های مختلف نزدیکی و تعدیل کردن انتظارات و خواسته های مختلف، با آرامش خود را با شرایط موجود تطبیق داده و سازگار شوند.

در سومین گام، اگر مساله آنقدر جدی بود که یکی از زوجین و یا هر دو، با کاهش میل جنسی مواجه شدند و یا در کسب لذت جنسی و رضایت از آن ناتوان گشتند، می توان به کمک های پزشکی متوسل شد. برای دریافت نتایج مطلوب، صبور و شکیبا باشید، قطعا بدانید و بپذیرید تلاش شما بی نتیجه نخواهد ماند، زیرا تاثیر گذاری تمرینات کیگل همچون بسیاری از تکنیک های وزنه برداری و بدنسازی نیازمند گذر زمان است. استفاده از میله های هالتر واژن هم می تواند مفید به فایده باشد و بهبودی این وضعیت را تسریع کند.

روش های تنگ کردن واژن

تمرینات کگل

یکی از روشهای تقویت عضلات پایینی لگن خاصره و ماهیچه هایی که به هنگام زایمان کشیده شده اند، انجام تمرینات کیگل (ورزش های عضلات کف لگن ) است.

این تمرینات نه تنها با انعطاف پذیر و قویتر کردن ماهیچه ها و سفت شدن عضلات واژن به لذت بیشتر جنسی ( ارگاسم شدیدتر ) در هنگام دخول منجر می شود، بلکه موجب سفتی ماهیچه های کیسه مثانه شده و مانع چکه های ادراری نیز می گردد. انجام ورزش های کیگل آن هم بطور مرتب در طول مدت دوران بارداری، نقش بسزایی در زایمان سریع و آسان داشته، همچنین نیاز به بخیه های اضافی را کاهش می دهد و حتی باعث بند آمدن سریع خونریزی در زن می شود. انجام این تمرینات در دوران پس از زایمان نیز، برای برقراری یک رابطه جنسی بدون درد، بسیار موثر و مفید است.

لازم به یادآوری است، این تمرینات به خودی خود منجر به تنگ شدن واژن نخواهد شد، بلکه در حقیقت ماهیچه های ورودی دهانه مهبل تنگ تر می شود.

تمرین اول: برای سفت کردن و فشار آوردن بر ماهیچه های بخش تحتانی لگن خاصره، سعی کنید به هنگام ادرار، بدون دخالت دست، ماهیچه هایتان را منقبض کنید تا آنجایی که مانع خروج ادرار شوید( نگه داشتن ادرار باعث جمع شدن واژن می شود )، این حالت را به مدت 30 ثانیه حفظ کنید، سپس ماهیچه ها را رها و ریلکس کرده و اجازه خروج ادرار بدهید. این تمرین سه مرتبه در روز و هر دفعه 30 تا 40 ثانیه باید تکرار شود.

تمرین دوم: در حالت طبیعی و زمانی که احساس دفع ادرار ندارید، می توانید این تمرین را انجام دهید.

یک یا دو انگشت به هم چسبیده تمیز و ضدعفونی شده خود را داخل واژن کنید، سپس سعی کنید ماهیچه های مهبل را منقبض و سفت کنید. احساس فشار بر روی انگشتان، حتی به اندازه خیلی کم، نشانه آن است که شما در مسیر درستی حرکت می کنید و به درستی به ماهیچه های مربوطه فشار می آورید. انجام این تمرین روزانه پنج تا ده مرتبه و هر دفعه ده بار توصیه می شود. پس از هشت تا ده هفته از انجام تمرینات، خواهید توانست نشانه های پیشرفت و بهبود این وضعیت خود را مشاهده نمائید.

برای دریافت نتایج مطلوب، صبور و شکیبا باشید. قطعا بدانید و بپذیرید تلاش شما بی نتیجه نخواهد ماند، زیرا تاثیر گذاری تمرینات کیگل همچون بسیاری از تکنیک های وزنه برداری و بدنسازی نیازمند گذر زمان است. استفاده از میله های هالتر واژن هم می تواند مفید به فایده باشد و بهبودی این وضعیت را تسریع کند (این میله ها در برخی از داروخانه ها و فروشگاه های لوازم پزشکی عرضه می شوند).

اگر با انجام مستمر و مدام تمرینات کیگل، هیچ گونه تغییری در وضعیت خود مشاهده نکردید، بهتر است با پزشکتان مشورت کنید تا بتوانید از روشهای دیگر پزشکی، برای رفع این مشکل استفاده کنید.

استفاده از وزنه مخروط واژن

وزنه مخروط واژن، جسمی وزن دار در اندازه تامپون های معمولی (پنبه های دوران قاعدگی) است. مخروط های واژن برای ایجاد فشار بر روی ماهیچه های مهبل مورد استفاده قرار می گیرند.

وزنه مخروط در داخل مهبل کار گذاشته شده و برای مدت زمانی معین در درون آن نگه داشته می شود. معمولا روزی دو مرتبه به مدت 15 دقیقه، سبک ترین وزنه در واژن قرار می گیرد، به مرور زمان، دقیقا زمانی که زن توانایی نگهداری وزنه را در خود مشاهده کرد، وزن وزنه افزایش می یابد. افزایش تدریجی این اجسام، باعث قوی تر شدن و انقباض ماهیچه های واژن شده و آن را تنگ تر می کند.

برای استفاده از وزنه مخروط واژن، حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا در صورت صلاحدید ایشان از این روش استفاده کنید.

محرک های الکتریکی

برای ایجاد انقباض و انبساط در ماهیچه های واژن و بخش تحتانی لگن خاصره، جریانی از برق ایجاد می شود که با قطع و وصل کردن آن می توان ماهیچه را جمع و بعد شل کرد. از این تکنیک می توان یک تا چهار روز استفاده کرد، اگر چه شاید در برخی از زنان با توجه به شرایط بدنی ، ماهیچه ها و میزان گشادی واژن، لازم است که انجام این کار به مدت چند هفته مستمر ادامه یابد. معمولا هر مرحله، با توجه به میزان آمادگی زن، 15 تا 20 دقیقه طول می کشد.

برای استفاده از این روش، مراجعه به پزشک و انجام آن در مطب در اولویت اول است، اگر چه گاه می توانید با صلاحدید و تجویز پزشک معالج تان، از دستگاه های ساده و مشابه های خانگی این وسیله، این کار را در منزل انجام دهید.

نیوکنترل

نیوکنترل صندلی مخصوصی است که، مجهز به بخش مغناطیسی است و معمولا در مطب متخصصان کلیه و مجاری ادراری وجود دارد. بیمار، بنابر تشخیص پزشک، به مدت 20 تا 30 دقیقه بر روی صندلی می نشیند، ماهیچه های بخش تحتاتی لگن خاصره توسط امواج مغناطیسی تحریک و منقبض می شوند. این شیوه دو بار در هفته و به مدت 8 هفته ادامه می یابد، تا با قویتر شدن عضلات لگن بهبودی حاصل شود.

لیرز درمانی

برخی از پزشکان لیرز را پیشنهاد می دهند، با انجام چند جلسه لیزر می توان، واژن را تا حدودی به وضعیت قبلی برگرداند. این روش در بانوانی که مشکل نشت ادرار دارند، بسیار مفید به فایده است و مثانه را در مکان و موقعیت بهتری تثبیت می کند.

جراحی

جراحی رکتوسل یا پرینورافی ( تنگ کردن واژن )، آخرین گام درمان است. پزشکان به بانوانی که مشکل کشیدگی واژن دارند، جراحی را پیشنهاد می دهند. در این روش دیواره های پشتی واژن به هم نزدیک شده و به یکدیگر وصل می شوند و در بخش بیرونی واژن نیز، می توان عمل ترمیم و زیبایی را انجام داد. جراحی پرینوگرافی را می توان بلافاصله بعد از زایمان طبیعی انجام داد، پزشک با زدن چند بخیه می تواند واژن را تنگ تر کند.

هر یک از روشهای پیشنهادی فوق با توجه به تشخیص پزشک و تصمیم شما قابل اجراست، توصیه می کنیم با چند پزشک مجرب مشورت کنید و راه حلی را که برای شما منطقی تر و بهتر است، انتخاب کنید.

منبع: shafafonline.ir

گردآوری و بازنشر: خاتون آنلاین

مطالب مشابه:

خارش واژن و درمان آن+علت خارش پوست واژن

روش های برطرف کردن و از بین بردن بوی واژن

بهداشت و عفونت واژن در خانم ها چگونه است

همه چیز در باره ترشحات واژن زنان+عکس

دلیل خونریزی واژن بعد از رابطه جنسی چیست + عکس

عوارض مالش واژن در دختران باکره

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر