چگونه سلامت بدن را بررسی کنیم ؟ ( تست سلامت عمومی در خانه)


چگونه سلامت بدن را بررسی کنیم ؟ ( تست سلامت عمومی در خانه)

تست سلامت عمومی بدن چگونه است. چگونه سلامت عمومی بدن خود را برسی کنیم؟ خیلی از افراد از بیمارستان می ترسند و وقتی نزدیکان آنها از آنها می خواهند برای چک آپ به نزد پزشک بروند، دل دل می کنند. طبیعی است؛ رژیم های غذایی نامناسب و مصرف سیگار آنها را از شنیدن یا خواندن جواب آزمایششان ترسانده است. اما ما در این مقاله می خواهیم شش روش ساده را به شما...

چشم ها

2

برای انجام این تست سلامت باید روی زمین بنشینید، پاهایتان را جلویتان دراز کنید و سعی کنید با نوک انگشتان دستتان نوک پاهایتان را لمس کنید. اگر توانستید این کار را به راحتی انجام دهید بدنتان در وضعیت ایده آل قرار دارد. اگر خیر، بهتر است برای افزایش انعطاف پذیری بدنتان به کلاس های یوگا یا شنا بروید تا وضعیت انعطاف پذیری بدنتان را افزایش داده و از ضعیف شدن بیش از حد مفاصل بدنتان جلوگیری کنید.

تست سلامت قلب

4 چگونه سلامت بدن را بررسی کنیم ؟ ( تست سلامت عمومی در خانه)
5 چگونه سلامت بدن را بررسی کنیم ؟ ( تست سلامت عمومی در خانه)
قسمت داخلی یا فوقانی پای خود را با انگشت شصت پا روی زمین فشار دهید. اگر بعد از گذشت چند ثانیه از اینکه پای خود را در حالت عادی بر گرداندید روی پای خود تورفتگی مشاهده کردید ممکن است نشانه ای از وجود مشکل در نگهداری مایعات باشد. توصیه می کنیم مصرف نمک غذای خود را کاهش دهید و از گوشت های فراوری شده استفاده نکنید.

تیرویید

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف خونین اتوبوس مسافربری با تریلی در جاده مهریز + وضعیت مصدومان