اختلاس 45 میلیارد ریالی در یکی از بانک های مازندران


اختلاس 45 میلیارد ریالی در یکی از بانک های مازندران

ساری - ایرنا - یک منبع آگاه تائید کرد که یکی از دست اندرکاران شعبه های فرعی بانک تجارت در شهرستان بابلسر پس از اختلاس مبلغ 45 میلیارد ریال از حساب مشتریان ، دستگیر شد.

این منبع که خواست نامش در خبر فاش نشود ، افزود : متهم پس از تفهیم اتهام از سوی آگاهی نیروی انتظامی شهرستان بابلسر با قرار وثیقه 150 میلیارد ریالی روانه زندان شده است.
وی گفت : این متهم مبالغ مختلفی به صورت غیرقانونی از حساب مشتریان خوش حساب بانک برداشت کرده و به حساب خودش واریز می کرد که در نهایت بخش انفورماتیک بانک متوجه این موضوع شدند.
این منبع افزود : متهم پس از آن که مطلع شد که مراجع نظارتی بانک به کارهای غیرقانونی اش پی بردند ، خودش را به سرپرستی بانک در استان معرفی کرد و از آنجا فرایند دستگیری و تشکیل پرونده قضایی از سوی نیروی انتظامی برای او صورت گرفت.
این منبع آگاه توضیح داد : متهم در اعترافاتش گفته است که برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان خوش حساب را برای حل حفظ آبروی برادرش که از وام گیرندگان بانکی بود ، انجام می داد.
وی افزود : برادر این متهم 150 میلیارد ریال وام بانکی گرفته بود که به دلایل مختلف از جمله این که از او کلاهبرداری کرده بودند نتوانست اقساطش را پرداخت کند و 45 میلیارد ریال معوقه به همراه سود بانکی بدهکار شد ، در نتیجته برادرش برای حل این مشکل اقدام به برداشت غیرقانونی از حساب مشتریان خوش حساب کرد تا این مشکل را حل کند.
در همین حال خبرنگار ایرنا با نیروی انتظامی شهرستان بابلسر در این ارتباط تماس گرفت که آنها ضمن تائید دستگیری این فرد به تهام اختلاس ، اعلام کردند که نمی توانند جزییات پرونده را رسانه ای کنند.
فرماندار شهرستان بابلسر هم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اختلاس و دستگیری عامل اختلاس در این شهرستان را تائید کرد.
خبر اختلاس این فرد با ذکر ارقام مختلف از دیروز در برخی از شبکه های اجتماعی مازندران در حال انتشار است .
خبرنگار : سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاوروف درباره تضمین های امنیتی در صورت مذاکرات درباره اوکراین صحبت کرد