صادرات محصولات جدید سایپا به شبکه جهانی همزمان با عرضه داخلی


معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای اولین بار محصولات جدید سایپا همزمان با عرضه در بازار داخل در بازارهای صادراتی هدف عرضه خواهند شد. به همین منظور برای اولین بار همزمان با تولید و عرضه محصول جدید ساینا اتوماتیک در داخل کشور، این خودرو در بازارهای صادراتی نیز عرضه خواهد شد. به گزارش سایپا...

صادرات محصولات جدید سایپا به شبکه جهانی همزمان با عرضه داخلی

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: برای اولین بار محصولات جدید سایپا همزمان با عرضه در بازار داخل در بازارهای صادراتی هدف عرضه خواهند شد. به همین منظور برای اولین بار همزمان با تولید و عرضه محصول جدید ساینا اتوماتیک در داخل کشور، این خودرو در بازارهای صادراتی نیز عرضه خواهد شد.

به گزارش سایپا نیوز، محسن جوان از سیاست و رویکرد جدید سایپا در عرصه صادرات خبر داد و گفت: ساینا اتومات و کوییک دو محصول جدید سایپا که مورد استقبال خارجی‌ها قرارگرفته اند، اولین محصولاتی هستند که همزمان با داخل در بازارهای صادراتی نیز عرضه می‌شوند.

وی در خصوص استراتژی سایپا برای صادرات تصریح کرد: هدف سایپا دستیابی به صادرات ۳۰ درصدی از محصولات تولیدی مطابق با برنامه ۱۴۰۴ است که با رویکرد بسیار مثبت مدیریت ارشد گروه سایپا پیشگامی سایپا در صادرات همچنان استمرار خواهد داشت.

جوان درباره برنامه‌ و افق ۱۴۰۴ در خصوص صادرات خودرو اظهار کرد: براساس اصول بازاریابی، اولین اصل در صادرات خودرو، اصل محصول است به این معنی که با تنوع در سبد محصولات بتوانیم پاسخگوی نیازهای به‌روز مشتریان در بازارهای هدف باشیم که خوشبختانه با تغییر رویکرد در برنامه‌های توسعه محصول سایپا علی‌رغم همه مشکلات اقتصادی، تحول مالی خوبی در گروه سایپا انجام شده و در آینده شاهد تنوع سبد محصولات و عرضه خودروهای جدید متناسب با استانداردهای روز دنیا و مجهز به آپشن های متنوع خواهیم بود.

وی ادامه داد: توسعه محصول در سایپا با روند مناسب و با شتاب خوبی پیش‌ می‌رود. وقتی که محصولات جدید در قالب برنامه مشخص به بازار عرضه می شوند به سرعت در سبد صادرات گروه قرار می گیرند و بر این اساس با توجه به ضرورت به روزآوری محصولات برای حضور در بازارهای جهانی، خواهیم توانست به نیازهای مشتریان پاسخ دهیم و با عرضه محصولات جدیدتر چرخه حضور گروه سایپا در بازارهای صادراتی با قوت بیشتری استمرار خواهد یافت.

معاون صادرات و امور بین الملل گروه سایپا گفت: با تنوع سبد محصولات سایپا، بازارهای صادرات فعلی فعال تر خواهند شد و شاهد حضور پرقدرت در بازارهای جدید خواهیم بود زیرا محصولات جدید سایپا متناسب با استانداردهای روز دنیا تولید و روانه بازار خواهند شد.سیاست گروه خودروسازی سایپا در بخش صادرات عرضه همزمان محصولات جدید در داخل کشور و بازارهای صادراتی است که برنامه ریزی ویژه ای برای عرضه ساینااتوماتیک و خودرو کوییک در بازارهای هدف صورت گرفته و در دست اجرا داریم.

وی افزود: سهم عمده صادرات خودرویی گروه سایپا، مربوط به خانواده پراید است. در سال های اخیر خودروی تیبا صندوقدار و تیبا هاچ بک نیز به سبد محصولات صادراتی سایپا اضافه شده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک