جمع آوری سه تن زباله از نوار ساحلی آستارا


جمع آوری سه تن زباله از نوار ساحلی آستارا
جواد معیتی عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا با بیان این که زباله ها حاصل ریخت و پاش پسماندهای گردشگران تابستانی در طبیعت بود گفت: باید تلاش خانواده ها در حفظ طبیعت، از در خانه آغاز شود و شهر و طبیعت را دربرگیرد.
وی اظهار کرد: روزانه حدود 100 تن زباله در آستارا توسط 50 نیروی خدماتی و با 18 دستگاه خودروی سبک و سنگین جمع می شود و حجم زیاد زباله با توجه به جمعیت این شهر، بیش از حد استاندارد است.
وی اضافه کرد: شهرداری آستارا برای مشارکت مردم در طرح تفکیک زباله از مبدا، سطل های زباله خشک و تر را در شهر نصب کرده کرده است تا مردم گامی موثر در حفاظت طبیعت بردارند و مانع تهدیدات زیست محیطی شوند.
معیتی همچنین از برداشت مصالح جاده احداث شده در وسط تالاب استیل این شهرستان با هدف حفظ زیست بوم این جاذبه گردشگری خبر داد.
وی افزود: در راستای بهره برداری صحیح از ظرفیت های طبیعی آستارا و توسعه امکانات گردشگری، طرح زیباسازی محیط اطراف تالاب استیل با تاکید بر رعایت ضوابط زیست محیطی در دستور کار شهرداری قرار دارد.
آستارا با 18 کیلومتر نوار ساحلی در غرب استان گیلان قرار دارد و تالاب استیل آن با وسعت 138 هکتار از مناطق گردشگری این شهرستان است.
خبرنگار: یوسف هدایتی**انتشار دهنده : بابایی
7105 / 7124 /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا