آموزش گوگل دیتا استودیو


آموزش گوگل دیتا استودیو

آموزش گوگل دیتا استودیو برای هر دیجیتال مارکتری بارها پیش آمده که لازم باشد گزارشات فنی و دقیق سرویس های گوگل مانند گوگل آنالیتیکس را به گزارشات نموداری و ساده تری برای مدیران و یا مشتریان تبدیل کند. سرویس استودیوی دیتای گوگل این امکان را فراهم می کند تا شما با اختیارات فراوان بتوانید نسبت […]

آموزش گوگل دیتا استودیو

برای هر دیجیتال مارکتری بارها پیش آمده که لازم باشد گزارشات فنی و دقیق سرویس های گوگل مانند گوگل آنالیتیکس را به گزارشات نموداری و ساده تری برای مدیران و یا مشتریان تبدیل کند.

سرویس استودیوی دیتای گوگل این امکان را فراهم می کند تا شما با اختیارات فراوان بتوانید نسبت به ارائه طرح و گزارشات مارکتینگ خود اقدام کنید.

برای شروع لازم است پس از ورود به سرویس Datastudio گزینه جدید را انتخاب کنید تا بانک هایی که به اکانت گوگل شما متصل را انتخاب کنید.از ستون سمت راست سورس را انتخاب و در ردیف پایینی گزینه مورد انتخابی مانند تعداد سشن یا کلیک را انتخاب نمایید.

تنوع نموداری و اطلاعاتی در این سرویس آنلاین به طرز چشمگیری بالاست و شما به تمامی اطلاعات آنالیتیکس، ادوردز و… دسترسی خواهید داشت.کارشناسان دیجیتال مارکتینگ میتوانند لینک این گزارش را در اختیار همکاران قرار داده و یا دسترسی با قابلیت ویرایش و مشاهده را به اشتراک بگذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن