اشتباه عجیب در پست فیسبوکی باعث بازداشت مرد فلسطینی شد


اشتباه عجیب در پست فیسبوکی باعث بازداشت مرد فلسطینی شد

اشتباه عجیب در پست فیسبوکی باعث بازداشت مرد فلسطینی شد. پلیس اسرائیل یک مرد فلسطینی را به دلیل پست فیسبوکی‌اش بازداشت کرد. به گزارش رسانه‌های محلی، پست فیسبوکی او به زبان محاوره‌ای عربی به معنای “صبح همگی بخیر” بود، اما ترجمه خودکار آن به زبان عبری به عبارت “نابودشان کنید” تبدیل شده بود. پلیس تایید کرده است که این مرد که کارگر...

اشتباه عجیب در پست فیسبوکی باعث بازداشت مرد فلسطینی شد. پلیس اسرائیل یک مرد فلسطینی را به دلیل پست فیسبوکی‌اش بازداشت کرد. به گزارش رسانه‌های محلی، پست فیسبوکی او به زبان محاوره‌ای عربی به معنای “صبح همگی بخیر” بود، اما ترجمه خودکار آن به زبان عبری به عبارت “نابودشان کنید” تبدیل شده بود.

اشتباه عجیب در پست فیسبوکی باعث بازداشت مرد فلسطینی شد

پلیس تایید کرده است که این مرد که کارگر ساختمانی بوده، برای مدتی بازداشت شده، اما پس از آنکه مشخص شده که اشتباه از مترجم دیجیتال فیسبوک بوده، او را آزاد کرده‌اند.

به گزارش تایمز اسرائیل، مرد فلسطینی عکسی از خودش را در کنار یک بولدوزر منتشر کرده بود و نوشته بود: “یصبّحهم” که به زبان عامیانه عربی یعنی “صبح همگی بخیر”، اما مترجم دیجیتال فیسبوک آن را “یذبحهم” دیده و به عبری ترجمه کرد “بکشیدشان” یا ذبحشان کنید.

در گذشته از بولدوزر برای حملاتی در اسرائیل استفاده شده است.

گزارش شده که از هیچ مامور عرب زبانی برای کنترل این پست فیسبوکی استفاده نشده و بازداشت مرد فلسطینی صرفا بر اساس ترجمه مترجم خودکار فیسبوک انجام شد.

این پست فیسبوکی که باعث اعلام وضعیت خطر توسط پلیس اسرائیل شده بود، بعدا حذف شد.

وبگردی سایت کسب و کار بازده

اشتباه عجیب در پست فیسبوکی باعث بازداشت مرد فلسطینی شد

خبرخوان هفته

۵ راز برندسازی که هر کسب و کار باید بداند آیا اهدای خون برای سلامتی مفید است؟ اسناد مخفی قتل جان اف کندی فاش می شود
(مشاهده ۳ نفر, فقط امروز)
هرگونه نشر ، بازتولید یا بازنشر تمام یا بخشی از محتوای سایت بازده بدون کسب مجوز، غیرقانونی است و تحت پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.
راحت و سریع با زدن دکمه + انتشار بده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مریم کاویانی واقعا پلنگ شد ! / در 53 سالگی 25 ساله شد + عکس های جدید بعد طلاق