گپ و گفت با آرزو جعفری بازیکن والیبال لیگ برتری سالوت تهران


به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در حالیکه خبرهایی ضد و نقیض از عدم برگزاری لیگ برتر والیبال بانوان شنیده می‌شد، نایب رئیس این فدراسیون روز گذشته اعلام کرد “رقابت‌های لیگ برتر از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود و تا کنون شش باشگاه ( پیکان، ذوب آهن، آبنوس کرج، سایپا، سالوت تهران و بهنمیر مازندران ) برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی...

به گزارش سایت ورزش بانوان؛ در حالیکه خبرهایی ضد و نقیض از عدم برگزاری لیگ برتر والیبال بانوان شنیده می‌شد، نایب رئیس این فدراسیون روز گذشته اعلام کرد “رقابت‌های لیگ برتر از اواسط آبان ماه آغاز می‌شود و تا کنون شش باشگاه ( پیکان، ذوب آهن، آبنوس کرج، سایپا، سالوت تهران و بهنمیر مازندران ) برای حضور در این رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده‌اند”.

دلیل تاخیر در برگزاری این رقابت‌ها هم این است که هنوز خبری از حضور تیم‌های شرکت کننده فصل گذشته نیست. دانشگاه آزاد که قصد تیمداری ندارد اما زمزمه‌هایی از حضور مجدد باشگاه بانک سرمایه، قهرمان فصل گذشته رقابت‌های لیگ به گوش می‌رسد.

آرزو جعفری یکی از بازیکنان تیم جدیدالورود سالوت تهران است. او ظهر یکی از روزهای مهر ماه به ورزش بانوان آمد. جعفری ۶ سال است که والیبال کار می‌کند. در پست قدرتی زن با این تیم قرارداد بسته و الحق و الانصاف انگیزه و شور و شوق فراوانی دارد. جعفری متولد ۲۲ بهمن سال ۷۲ است. او در بدمینتون، بسکتبال و والیبال به طور تخصصی فعالیت داشته اما والیبال را انتخاب کرده تا ادامه دهد. دلیلش هم این است که او عاشق هیجان است و می‌گوید این هیجان را تنها در والیبال احساس می‌کند.

گپ و گفت با آرزو جعفری بازیکن والیبال لیگ برتری سالوت تهران

تیم سالوت تهران سهمیه حضور در لیگ بر‌تر والیبال بانوان را خریداری کرده و اکنون با بازیکنان تازه نفس و جوان برای حضور در رقابت‌ها اعلام آمادگی کرده است.

جعفری در خصوص جمع دوستانه و پرانگیزه تیم والیبال بانوان سالوت تهران به خبرنگار سایت ورزش بانوان گفت: بی تجربه نیستیم، با یکدیگر غریبه هم نیستیم. از هیچ تیمی هراس نداریم. امسال برای کسب تجربه آمده‌ایم اما سال آینده قطعا در لیگ بانوان حرفی برای گفتن خواهیم داشت.

این روزها برخی تیم‌های شرکت کننده فصل قبل، به خاطر مشکلات مالی تصمیم به تیمداری نگرفته‌اند و در کل لیگ امسال با استقبال کم اسپانسرها مواجه شد،جعفری مختصری از حامی مالی سالوت تهران گفت: اسپانسر ما، برنامه طولانی مدتی برای حضور در لیگ برتر بانوان دارد. با بازیکنان جوان قرارداد بسته است و مبلغ ورودیه لیگ را زودتر از دیگر باشگاه‌ها پرداخت کرد. البته آنطور که شنیده می‌شود، لیگ برتر والیبال بانوان امسال جوان شده است. چرا که تیم‌ها در صدد جذب بازیکنان جوان و معرفی پدیده‌ها به لیگ هستند. در هر صورت خوشبختانه اسپانسر خوبی داریم و از هر نظر بازیکنان را مورد حمایت قرار خواهد داد.

وی با بیان اینکه امیدوار است برای حمایت تیم‌های بانوان و حضور مشتاقانه اسپانسرها، با پخش مسابقات ورزشی زنان از تلویزیون به عنوان رسانه‌ای ملی و فراگیر موافقت شود، گفت: برنامه ۵+۱ از شبکه شما پخش می‌شود و بازی‌های بانوان را هم پوشش می‌دهد. از طرفی سال گذشته مسابقات لیگ برای دومین فصل پیاپی از رادیو ورزش پخش زنده داشت. همچنین به زودی برنامه‌ای‌ ویژه ورزش زنان، از شبکه ورزش پخش خواهد شد. نخستین نشریه تخصصی ورزش زنان نیز هر شنبه منتشر می‌شود. تمام اینها شرایط خوبی را برای لیگ‌های بانوان رقم می‌زند. امیدوارم اینگونه فعالیت‌ها در راستای حمایت از ورزش بانوان بیشتر شود چرا که در این صورت اشتیاق اسپانسرها نیز بیشتر خواهد شد.

گپ و گفت با آرزو جعفری بازیکن والیبال لیگ برتری سالوت تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | تصویری از یک خواننده زیر زمینی در آغوش علی دایی