گزارش سازمان حسابرسی از صورت‌های مالی سال 95 بنیاد مستضعفان


گزارش سازمان حسابرسی از صورت‌های مالی سال 95 بنیاد مستضعفان

گزارش عملکرد و حسابرسی سازمان حسابرسی کل کشور در مجمع عمومی بنیاد مستضعفان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات امنای بنیاد از زحمات رییس و کارکنان آن تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

به گزارش مشرق، به نقل از روابط عمومی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گزارش عملکرد و حسابرسی سازمان حسابرسی کل کشور در مجمع عمومی بنیاد مستضعفان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و هیات امنای بنیاد از زحمات رییس و کارکنان آن تقدیر و تشکر به عمل آوردند.

براساس گزارش سازمان حسابرسی کل کشور، صورتهای مالی تلفیقی گروه و واحد اصلی بنیاد برای سال منتهی به 30 اسفند ماه 1395 مورد تأئید این سازمان واقع شد.

در گزارش سازمان حسابرسی صورتهای مالی تلفیقی گروه و بنیاد مستضعفان که شامل ترازنامه ها صورتهای مالی سود و زیان و جریان وجوه نقد برای سال مالی منتهی به 30 اسفند ماه 95 حسابرسی شده است.

در این گزارش آمده است: به نظر این سازمان، وضعیت مالی گروه و بنیاد مستضعفان در تاریخ 30 اسفند 95 و عملکرد مالی و جریان‌های نقدی گروه و بنیاد مستضعفان را برای سال منتهی به تاریخ مزبور از تمام جنبه های با اهمیت، طبق استانداردهای حسابداری، به نحو مطلوب نشان می دهد.

در قسمت دیگری از این گزارش مطرح شده است: درباره بودجه مصوب، گزارشی که حاکی از مغایرت با اطلاعات مندرج باشد جلب نگردیده است.

در پایان نیز تأکید شده است: در خصوص دستورالعمل اجرایی مبارزه با پولشویی، حسابرسان این سازمان ،به مواردی حاکی از عدم رعایت قوانین و مقررات برخورد نکرده اند.

بنابراین رسالت شفاف‌سازی نهادهای انقلابی، پایگاه خبری بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، گزارش سازمان حسابرسی کل کشور سال مالی 1395 را منتشر می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی