25 هزار نفر از استان قزوین به اربعین حسینی عزیمت می کنند


25 هزار نفر از استان قزوین به اربعین حسینی عزیمت می کنند

قزوین- مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: با تمهیدات فراهم شده امسال 25 هزار نفر به مراسم اربعین حسینی اعزام می شوند که تاکنون 9 هزار نفر در سامانه ثبت نام کرده اند.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا کلانتری رو دوشنبه در همایش روحانیون، مداحان و موکب داران اربعین حسینی که در سالن تبلیغات اسلامی قزوین برگزار شد اظهارداشت: برای امسال مقرر شده تا ۲۵ هزار نفر به این سفر معنوی عزیمت کنند که اقدامات لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: سازمان حج و زیارت استان قزوین در سفر اربعین ۵ موکب و ۲ حسینیه آماده خدمت رسانی به زائران شده که در مرز مهران یک حسینیه، با ظرفیت یک هزار نفر در اختیار زائران قرار می گیرد.

25 هزار نفر از استان قزوین به اربعین حسینی عزیمت می کنند

کلانتری گفت: امسال دریافت ویزا چون به صورت انفرادی شده کمی سخت و طولانی تر شده لذا باید با اطلاع رسانی مناسب زائران ترغیب شوند تا از مبادی قانونی و با گذرنامه تردد کنند تا مشکلات امنیتی برای زائران ایجاد نشود.

وی اظهارداشت: در کربلا هم موکبی برپا شده و در مرز شلمچه، چزابه، نجف اشرف موکب هایی با نام شهدای گمنام برپا شده و در خدمت زائران است.

کلانتری تصریح کرد:امسال درسامانه «سماح» ۹ هزار نفر ثبت نام کرده اند و امیدواریم سایر علاقمندان در این سامانه ثبت نام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان