اپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد


خبرگزاری شبستان: اپلیکیشن زائر که یک مسیر یابی برای زائران اربعین و سایر مسیرهای زیارتی طراحی شده است با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد.

سرویس : قرآن و معارف - حج و عتبات زمان : ۱۳۹۶/۸/۱ - ۲۲:۵۸ شناسه خبر : ۶۶۴۵۳۳
۱آبان‌ماه؛
اپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد
خبرگزاری شبستان: اپلیکیشن زائر که یک مسیر یابی برای زائران اربعین و سایر مسیرهای زیارتی طراحی شده است با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد.
اپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد
به گزارش خبرنگار قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام احمدی رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین بعدازظهر امروز در نشست خبری رونمایی از اپلیکیشن زائر که در ساختمان ستاد اربعین برگزار شد با اشاره به اینکه کاری که کارشناسان در زمینه تولید نرم افزار زائر انجام دادند قابل تقدیر است، اظهار داشت: به علت حجم زیاد زائران نیاز بود که این چنینی نرم افزاری شکل بگیرد.

وی ادامه داد: اگر مردم راه درست را بشناسند سفر خود را مدیریت می کنند، سال گذشته از سوی مراجع، رسانه ها و مدیران کاروان ها اعلام شد که اربعین مختص یک روز نیست و خوشبختانه سال پیش در بازگشت از اربعین شاهد اتفاقات خوبی بودیم و نظم مردم در ورود به کشور بسیار عالی بود.

حجت الاسلام احمدی یادآور شد: ظرفیت های مراکز علمی بخش خصوص و ورود آنها به چنین برنامه هایی می تواند سبب خیر شود هم برای خودشان هم برای دیگران؛ ما از سوی خود بابت این نرم افزار تشکر می کنیم زیرا زحمات زیادی در ماه های طولانی برای این نرم افزار کشیده شده است.

رییس کمیته فرهنگی ستاد اربعین با اشاره به شعار امسال اربعین " محبت حسینی " خاطرنشان کرد: امیدواریم براساس این شعار همگان شامل محبت حسینی شده و محبت اهل بیت به آنها گسترده تر شود.

مهندس اسماعیلی مدیر عامل شرکت تار در ادامه این مراسم در مورد این اپلیکیشن تصریح کرد: این اپلیکشین مخصوص اربعین نیست بلکه تمام قبور ائمه، خانه خدا و مدینه را شامل می شود، این اپلیکیشن زحمات شش ماه همکاران من است و همه می توانند از آن بهره ببرند.

وی افزود: در این نرم افزار زائران می توانند از امکانات خوب در سفر خود استفاده کنند، البته زیر ساخت تردد در داخل کشور هم در این اپلیکیشن وجود دارد، امید است خدمات خوبی را بتوانیم در این اپلیکیشن ارائه کنیم.

در پایان این مراسم سید محمد مهدی کاظمی مدیر عامل شرکت آراتل هوشمند در این نرم افزار مکان های بهداشتی، بیمارستان،موکب ها، ستون ها، امکان زیارتی و .... داخل مسیر موجود است، امتیاز دهی بابت سرویس دهی هرکدام از مکان ها گذاشته شده است، زائران محترم می توانند از طریق www. Zaerapp.ir با ارسال پیامک به شماره ٤٠٠٠٤٢١ از این نرم افزار استفاده کنند.

پایان پیام/523
اپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد
اپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شداپلیکیشن زائر با حضور حجت الاسلام احمدی رونمایی شد
ضمیمه :
کلید ‫واژه‌ها:
اپلیکیشن
|
اربعین
|
زائر
|

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی بهاره رهنما و الهام پاوه نژاد با پوشش نامتعارف//تولیدی