تبلیغ بسیار جالب مرسدس بنز اس کلاس | فیلم


گروه تبلیغات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز به نظر می‌رسد که علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد. اگر به خاطر داشته باشید، چند سال پیش کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای تبلیغ سیستم تعلیق اتومبیل‌های خود، از یک مرغ استفاده کرد و با حرکت دادن بدن آن، نشان داد که کابین اتومبیل همانند سر مرغ است که کاملا ثابت بوده و تنها چرخ‌های اتومبیل که به بدن مرغ...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تبلیغ بسیار جالب مرسدس بنز اس کلاس | فیلم

تبلیغ بسیار جالب مرسدس بنز با الهام از بازی س...

تبلیغ بسیار جالب مرسدس بنز اس کلاس | فیلم

تیزر رسمی مرسدس بنز مدل "اس ال" | فیلم...

تبلیغ بسیار جالب مرسدس بنز اس کلاس | فیلم

تبلیغ زیبای شرکت مرسدس بنز بر گرفته از داستان...

گروه تبلیغات کمپانی خودروسازی مرسدس بنز به نظر می‌رسد که علاقه بسیار زیادی به حیوانات دارد. اگر به خاطر داشته باشید، چند سال پیش کمپانی خودروسازی مرسدس بنز برای تبلیغ سیستم تعلیق اتومبیل‌های خود، از یک مرغ استفاده کرد و با حرکت دادن بدن آن، نشان داد که کابین اتومبیل همانند سر مرغ است که کاملا ثابت بوده و تنها چرخ‌های اتومبیل که به بدن مرغ تشبیه شده بود، ارتعاشات را دریافت می‌کند.

سال گذشته هم این کمپانی خودروسازی از داستان معروف لاکپشت و خرگوش استفاده کرد که در آن شاهد AMG GT سواری لاکپشت و شکست دادن خرگوش داستان در انتهای مسابقه بودیم. حال در آخرین ویدیو تبلیغاتی شرکت خودروسازی مرسدس بنز، شاهد حضور سلطان جنگل در بین مردم هستیم که یک زندگی کاملا لاکچری داشته و ماشین شخصی خود را مرسدس بنز S کلاس ۲۰۱۸ انتخاب کرده است.

تبلیغ بسیار جالب مرسدس بنز اس کلاس | فیلم

مرسدس بنز | تگ

در ویدیو تبلیغاتی زیر، می‌توانید شاهد عصبانیت سلطان جنگل به خاطر فشار کاری روزانه آن باشید، اما در پایان ماجرا مرسدس بنز S کلاس است که می‌تواند با سیستم‌های آرامش بخش خود عصبانیت سلطان جنگل را فروکش کند. اوایل سال جاری، کمپانی خودروسازی مرسدس بنز نسخه فیس لیفت S کلاس را با تغییراتی مهم رونمایی کرد. در این بین مهم‌ترین تغییرات این خودرو کدهایی است که بر روی درب صندوق عقب مرسدس بنز S کلاس نصب شده و نشان از یک بروزرسانی خوب برای بخش مولد قدرتی مرسدس بنز S کلاس دارد. در این میان، قوی‌ترین عضو مجموعه با کد S 560 4MATIC معرفی شده است که در زیر کاپوت آن از یک پیشرانه هشت سیلندر BiTurbo استفاده شده و باتوجه به ۱۰ درصد بهینه سازی مصرف سوخت اتومبیل، در مقابل می‌تواند حداکثر قدرتی ۴۶۹ اسب بخاری و گشتاوری ۷۰۰ نیوتن متری تولید کند.

در کنار این پیشرانه بنزینی، نسخه‌های دیزلی فیس لیفت مرسدس بنز S کلاس هم با کد‌های S 350d 4MATIC و همچنین کد S 400d 4MATIC معرفی شده‌اند که مدل اول با مصرف سوخت ۵٫۵ لیتری، می‌تواند حداکثر نیرویی ۲۸۶ اسب بخاری و گشتاوری ۶۰۰ نیوتن متری و همچنین مدل دوم نیز می‌تواند حداکثر قدرتی ۳۴۰ اسب بخاری در کنار گشتاور ۷۰۰ نیوتن متری داشته باشد که تنها با پمپاژ ۵٫۶ لیتر سوخت به ازای هر صد کیلومتر تولید می‌شوند.

(۶)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : تبلیغ جالب مرسدس بنز, خودروی بنز, مرسدس بنز S-Class, مرسدس بنز اس کلاس

6
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرسش‌هایی درباره عملیات موشکی ایران؛ جنگ‌افزارها و رهگیری