اکران «دریا و ماهی پرنده» به تعوق افتاد


اکران «دریا و ماهی پرنده» به تعوق افتاد

مهرداد غفارزاده گفت: تاخیر در اکران «دریا و ماهی پرنده» فرصتی برای تبلیغ این فیلم و شناخت بیشتر مخاطبان فراهم کرد.

به گزارش اقتصاد آزاد، مهرداد غفارزاده کارگردان سینما درباره آخرین وضعیت اکران فیلم سینمایی «دریا و ماهی پرنده» گفت: افتتاحیه این فیلم بیست و نهم مهر انجام شد و قرار بود در بخش هنر و تجربه اکران شود که بنا به دلایلی به اواخر آبان موکول شد.

وی افزود: ما این تاخیر در اکران را به فال نیک گرفتیم چرا که در تاریخ قبلی زمان کافی برای تبلیغ «دریا و ماهی پرنده» نداشتیم، فیلمی که دو سال از اکران سینمای داخلی دور بوده و به نوعی فراموش شده بود. اکنون فرصت تبلیغات خوبی برای جذب مخاطب عام و خاص سینما داریم تا بتوانیم فیلم را بهتر و بیشتر به آنها بشناسانیم.

غفارزاده خاطرنشان کرد: حیف بود فیلمی که در جشنواره‌های مختلف و درجه یک جهانی حضور داشته بدون تبلیغات کافی اکران شود. اثری که توانست نظر مخاطبان عام و خاص را در نمایش‌های بین‌المللی به خود جلب کند، امیدوارم در کشور خودمان نیز مورد توجه قرار بگیرد.

این فیلم سینمایی در جشنواره‌هاى مسکو، بوسان، شارجه، هند، لندن، ویکتوریاى کانادا، موندنس آمریکا، زلین، اسپانیا، سینه کوئیست آمریکا و جشنواره نوجوان همدان حضور داشته و در جشنواره مسکو «جایزه منتقدین»، در موندنس آمریکا «بهترین فیلم»، در اسپانیا «بهترین بازیگر نوجوان» و در جشنواره همدان از سوى داوران نوجوان بهترین فیلم شناخته شد.

در فیلم «دریا و ماهی پرنده» به کارگردانی مهرداد غفارزاده و تهیه‌کنندگی امیر پورکیان، بازیگرانی از جمله نیوشا ضیغمی، همایون ارشادی، امیرحسین رستمی، نادر فلاح و... به ایفای نقش پرداخته‌اند.

گفتنی است؛ این اثر در سینمای هنر و تجربه اکران خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رفع مشکل دوربین آیفون، 96میلیون‌تومان ناقابل!