دربی یک بازی باشکوه با سطح انتظارات بالاست/برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند


دربی یک بازی باشکوه با سطح انتظارات بالاست/برانکو دوست دارد در پرسپولیس بماند

امسال تیم فوتبال سپاهان شرایط متفاوتی را با سال‌های گذشته داشته و با وجود جذب بازیکنان جدید اما هنوز این تیم نتوانسته نتایجی بگیرد که هواداران این باشگاه اصفهانی را راضی کند و این موضوع دقیقا موردی است که از نظر کرانچار هم به همین گونه است. این سرمربی کروات اما امید دارد که در ادامه مسابقات تیم سپاهان بتواند نتایج...

امسال تیم فوتبال سپاهان شرایط متفاوتی را با سال‌های گذشته داشته و با وجود جذب بازیکنان جدید اما هنوز این تیم نتوانسته نتایجی بگیرد که هواداران این باشگاه اصفهانی را راضی کند و این موضوع دقیقا موردی است که از نظر کرانچار هم به همین گونه است. این سرمربی کروات اما امید دارد که در ادامه مسابقات تیم سپاهان بتواند نتایج مناسبی گرفته و حتی به جمع تیم‌های مدعی قهرمانی برسد.

در همین رابطه با زلاتکو کرانچار سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت‌وگویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

نتایجی که تا اینجا سپاهان گرفته بدون شک مورد پسند هواداران، مدیران و حتی بازیکنان و مربیان سپاهان نیست.

قطعا همینطور است و ما هم می‌دانیم نتایج ما باب میل هواداران و باشگاه نیست. خود ما هم انتظار بهتری از تیم داشتیم اما تا جایی که به ما مربوط می‌‌شود ما خیلی خوب پیشرفت کردیم و در هر بازی شانس‌های زیادی برای گلزنی ایجاد می‌کنیم اما توپ‌های ما گل نمی‌شود. من در کل احساس خوبی به تیم دارم و مطمئنا اگر در روند گلزنی بهتر عمل کنیم می‌توانیم به بالای جدول بیاییم. ما ۲ بازی آینده با پیکان و تراکتورسازی را در پیشش داریم و در صورت پیروزی در این ۲ بازی بدون شک به جمع تیم‌های بالای جدول اضافه خواهیم شد.

صحبت از این می‌شود که قرار است دستیار جدیدی به کادر فنی تیم سپاهان اضافه شود. آیا این دستیار ایرانی است یا خارجی؟

چنین چیزی صحت ندارد و من هیچ درخواستی برای جذب دستیار چه ایرانی و چه خارجی نداشته‌ام. بیشتر این صحبت‌ها از اطراف باشگاه است و نه درون خود باشگاه. در کادر فنی ما نیاز به شخص جدیدی نیست چرا که ما همه چیز را به خوبی پوشش داده‌ایم اما این مسائل که آن را از بیرون می‌شنوم باعث شده تا خود ما هم غافلگیر شویم. این مسائل در حیطه اختیارات من است و من چنین درخواستی ندادم.

درباره صحبت‌هایی که با محرم نویدکیا داشته‌اید هم بگویید و اینکه این مذاکرات به کجا رسیده است؟

بله من چند باری با محرم صحبت کردم و تلاش کردم تا با صحبت‌هایم او را سر میل بیاورم تا به ما ملحق شود اما صحبت او این است که هنوز زمان این مسئله نرسیده و به همین دلیل پرونده این موضوع از جانب من هنوز باز است.

سپاهان کادر فنی خوبی دارد و بازیکنان خوبی هم در این تیم حضور دارند. آیا می‌توان منتظر بود تا این تیم یک بار دیگر به جمع مدعیان قهرمانی لیگ اضافه شود؟

ببینید ۱۰ بازیکن جدید به ما اضافه شده است و هر کدام از آنها از باشگاه‌های متعددی آمده‌اند. طبیعتا سطح انتظارات از آنها بالاست و نیاز به زمان دارند تا خودشان را باز هم نشان دهند. مطمئنا می‌توانیم دوباره به بالای جدول برسیم اما مشروط بر اینکه دو بازی آینده‌مان را همانطور که گفتم ببریم. محتوای تمرین ما به گونه‌ای است که به فکر گرفتن نتایج بهتر هستیم.

فردا دربی ۸۵ برگزار می‌شود و می‌خواهیم نظر شما را در خصوص این بازی بدانیم.

قطعا بازی بین پرسپولیس و استقلال بزرگترین دربی آسیاست چرا که جو این مسابقه فوق‌العاده حساس است و یک روز باشکوه و فوتبالی در پیش خواهد بود که انتظار همه از آن، بالاست. از نظر من پرسپولیس نسبت به استقلال اولویت‌های بهتری دارد چرا که با وجود شکست مقابل الهلال این تیم در فرم خوبی است و در بالای جدول قرار دارد و لازم نیست بگویم آنها مدعی عنوان قهرمانی هستند. از طرفی استقلال هم به دنبال ثبات و اثبات خودش خواهد بود. به هر حال انگیزه بازیکنان نتیجه دربی را رقم می‌زند. مطمئن هستم استقلالی‌ها دست به هر اقدامی خواهند زد تا حریف را غافلگیر کند و به همین دلیل منتظر دیدن یک بازی جذاب و حساس خواهم بود. از طرفی ۱۰۰ هزار تماشاگر برای دیدن بازی به استادیوم می‌آیند ومطمئنا انتظار بازی جذابی را خواهند داشت.

نتیجه را پیش‌بینی می‌کنید؟

پیش‌بینی کردن نتیجه کار درستی نیست اما آرزو دارم بازی در سطح بالایی انجام شود. بازیکنان سرنوشت بازی فردا را رقم می‌زنند اما واقعا زیباست که شما جزئی از این دربی باشید. خود من یک بار این دربی را تجربه کردم و در یک بازی پرتماشاگر مقابل استقلال یک- یک مساوی کردیم.

با توجه به دوستی و رفاقتی که با برانکو دارید اگر بخواهید نتیجه را پیش‌بینی کنید، چه می‌گویید؟

البته که دوست دارم برانکو برنده دربی شود.

شفر مربی جدید استقلال هم اندیشه‌های زیادی برای بازی فردا دارد. آیا او را می‌شناسید؟

بله شفر مربی بزرگی است که از اسامی بزرگ مربیان آلمان به حساب می‌آید و تجربیات بین‌المللی زیادی هم دارد. باور دارم که شفر در استقلال موفق می‌شود اما باید به او زمان داد.

صحبت از این به میان آمده که شما برانکو را به مسئولان فدراسیون فوتبال کرواسی جهت هدایت تیم ملی این کشور معرفی و پیشنهاد کرده‌اید.

تا جایی که من می‌دانم برای برانکو این مهم است که در پرسپولیس بماند اما از طرفی هم دالیچ به عنوان موقت سرمربی تیم ملی کرواسی است تا این تیم را در مسابقات پلی‌آف جام جهانی همراهی کند. همین موضوع باعث می‌شود تا شایعات زیادی به وجود بیاید. همچنین نام دیلیچ هم برای هدایت تیم ملی کرواسی مطرح شده اما او نتایج خوبی نگرفته است و در این بین مسئولان فدراسیون فوتبال کرواسی تصمیم‌گیری خواهند کرد. آنها از من نظر پرسیدند و من هم نظرم را درباره برانکو گفتم که او مناسب‌ترین و معتبرترین شخص برای هدایت تیم ملی کرواسی در بین سایر کاندیداهاست. شاید دالیچ در تیم ملی کرواسی بماند و برانکو هم در پرسپولیس به حضورش ادامه دهد. من فقط نظرم را در خصوص مسائلی که وجود داشت عنوان کردم و قطعا در این میان رئیس فدراسیون فوتبال کرواسی و سایر مقامات مسئول تصمیم‌گیرنده خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی