میزبانی تهران و گچساران در نیمه راه لیگ برتر واترپلو


میزبانی تهران و گچساران در نیمه راه لیگ برتر واترپلو

بانک ورزش - بازی های نیم فصل بیست‌ و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا و پس فردا (پنج‌شنبه و جمعه) در تهران و گچساران پیگیری خواهد شد . به گزارش بانک ورزش، هفته هفتم و پایان دور رفت بیست و...

بانک ورزش - بازی های نیم فصل بیست‌ و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا و پس فردا (پنج‌شنبه و جمعه) در تهران و گچساران پیگیری خواهد شد .

به گزارش بانک ورزش، هفته هفتم و پایان دور رفت بیست و هفتمین دوره لیگ برتر واترپلو فردا و پس فردا (پنج‌شنبه و جمعه) پیگیری می‌شود. با وجود تعطیلی یک هفته ای لیگ بدلیل حضور تیم ملی ایران در مسابقات فینا ترافی تمامی تیم ها فرصت مناسبی برای آماده سازی خود داشته اند.

این رقابت ها با دیدار تیم سایپا و نوفلاح از ساعت ۱۷ روز پنج شنبه در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران آغاز می‌شود. سایپا صدر نشین جدول رده‌بندی در شرایطی به مصاف نوفلاح خواهد رفت که در دیدار گذشته خود موفق به پیروزی پرگل مقابل تیم اصفهان شده است و با احتساب تفاضل گل بهتر در صدر جدول رده بندی قرار دارد. اما بازیکنان جوان نوفلاح در بازی‌های گذشته این تیم نشان داده اند به هماهنگی بیشتری نسب به شروع فصل رسیده‌اند و تیم دست و پا بسته‌ای برای حریفان خود نیستند. این دیدار با قضاوت داوران بابک حسامیان و محسن برادری و نظارت رحیمی آغاز می‌شود.

در ادامه نیروی زمینی ارتش میزبان اصفهان خواهد بود. تیم نیروی زمینی که تا به اینجای رقابت‌ها تنها یک پیروزی در کارنامه خود به ثبت رسانده است، فرصت مناسبی دارد تا با وجود داشتن امتیاز میزبانی و استراحت در هفته گذشته، در آخرین دیدار خود در دور رفت دو امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود اضافه کند. اما تیم اصفهان با نیروی جوان و با انگیزه خود در دیدار قبلی عملکرد بهتری نسبت به آغاز فصل نشان داد و بی شک برای جبران امتیاز‌های از دست رفته با جنگندگی بازیکنان خود پا به میدان می‌گذارد. این تیم امید زیادی به کسب اولین امتیاز خود در بیست و هفتمین دوره لیگ برتر دارد. بازی از ساعت ۱۸:۱۵ در استخر بین المللی ۹ دی تهران به نظارت علی محب و قضاوت داوران شایان مولایی و مهدی ابراهیم‌پنا برگزار خواهد شد.

در سومین و حساس ترین دیدار هفته هفتم دور رفت روز جمعه (پنجم آبان ۱۳۹۶) دو تیم سوم و چهارم جدول به مصاف یکدیگر خواهند رفت. نفت و گاز گچساران در حالی پذیرای تیم دانشگاه است که تا به اینجای رقابت‌ها عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و امیدوار است با کمک امتیاز میزبانی از قهرمان فصل گذشته امتیاز کسب کند. هر دو تیم ۶ امتیازی هستند و برای بهبود بخشیدن جایگاه خود در جدول رده بندی نیاز به دو امتیاز این دیدار دارند. دانشگاه آزاد برای دفاع از عنوان قهرمانی فصل قبل خود بدون شک با تمام قدرت پا به میدان می‌گذارد تا با امید نتیجه نگرفتن حریف‌های بالای جدولی خود به صدر جدول صعود کند. بازی از ساعت ۱۵ در شهر گچساران به نظارت محمد هادی بیک و ریحانی و قضاوت داوران محمدرضا محمدی و امیر آذرخش مالک قاطع برگزار خواهد شد.

صبح روز جمعه یکی از دیدار های معوقه هفته دوم نیز برگزار می‌شود. این دیدار تقابل دو تیم انتهای جدولی نوفلاح و اصفهان است. دیدار ساعت ۱۱:۳۰ در استخر بین‌المللی ۹ دی تهران با حضور سیروس طاهریان به عنوان ناظر مسابفه و داوران نادرغفوری و شهریار فخری نژاد برگزار می‌شود. همچنین دیگر دیدار معوقه هفته دوم نیز روز سه‌شنبه (نهم آبان ۱۳۹۶) بین دو تیم صدر جدولی سایپا و امیدیه برگزار خواهد شد.

سایپا - نوفلاح، پنج‌شنبه ساعت ۱۷ در تهران

نیروی زمینی ارتش - اصفهان، پنج‌شنبه ساعت ۱۸/۱۵ در تهران

نفت‌و‌گاز گچساران - دانشگاه آزاد، جمعه ساعت ۱۵ در گچساران

نوفلاح - اصفهان، جمعه ساعت ۱۱/۳۰ در تهران (معوقه)

سایپا - نفت امیدیه، سه‌شنبه در تهران (معوقه)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل