حذف عجیب فاطمه صادقی از تاتامی تنریف


حذف عجیب فاطمه صادقی از تاتامی تنریف

به گزارش سایت ورزش بانوان، نخستین روز از دهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان امروز(چهارشنبه 3 آبان ماه) با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی پیگیری شد که در پایان با 2 مدال برنز احمدرضا محمودی در رده نوجوانان و حدیثه جمال در رده جوانان کار کاتای ایران در نخستین روز به پایان رسید. این مسابقات از امروز چهارشنبه سوم...

به گزارش سایت ورزش بانوان، نخستین روز از دهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای جهان امروز(چهارشنبه ۳ آبان ماه) با برگزاری رقابت‌های کاتای انفرادی پیگیری شد که در پایان با ۲ مدال برنز احمدرضا محمودی در رده نوجوانان و حدیثه جمال در رده جوانان کار کاتای ایران در نخستین روز به پایان رسید. این مسابقات از امروز چهارشنبه سوم آبان ماه در شهر تنریف اسپانیا با حضور ۱۷۱۰ کاراته کا از ۱۰۹ کشور آغاز شده است.

اما در پایان روز نخست اتفاق عجیبی رخ داده که فدراسیون کاراته در خبرهای خود به هیچ عنوان به این موضوع نپرداخته و موضوع را طور دیگر بازتاب داده است.

در سایت فدراسیون کاراته این طور مطرح شده که، در کاتای انفرادی امید، فاطمه صادقی ۵ بر صفر “وینگ چان کا” از هنگ کنگ را برد. در دومین مبارزه ۴ بر یک مقابل ماریانا بلو از پرتغال به برتری رسید. صادقی در سومین مبارزه اش برابر والریا هرناندز کاتارویی ازکشور ونزوئلا قرار گرفت و ۴ بر یک این حریف را شکست داد.

در ادامه ۳ بر ۲ مقابل لیدیا رودریگرز نماینده کشور میزبان شکست خورد و به گروه شانس مجدد رفت. او در این گروه برابر کریستین وینگر از اتریش ۵ بر صفر مغلوب شد و دستش از رسیدن به مدال خالی ماند!

اما اصل ماجرا چه بوده است. فاطمه صادقی در کاتای انفرادی امید بانوان کشورمان در مسابقات جهانی به دلیل حاضر نشدن در تاتامی در زمان مقرر از سوی کمیته داوران حریف وی(نماینده اتریش) برنده اعلام شد و صادقی از کسب مدال برنز در این رویداد باز ماند!

این اتفاق در حالی رخ داده است که مسئولان فدراسیون، کادر فنی و سرپرست تیم ملی کنار ملی پوشان حضور دارند و به خوبی از قانون مسابقات اطلاع دارند، اما با کوتاهی در مورد این موضوع باعث شده‌اند که این اتفاق عجیب رخ دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چه عواملی باعث می‌شود نتیجه انتخابات آمریکا غیرقابل پیش‌بینی باشد؟