لحظه وحشتناک حمله روح پسر به پدرش + فیلم واقعی


لحظه وحشتناک حمله روح پسر به پدرش + فیلم واقعی

لحظه وحشتناک حمله روح پسر به پدرش : مردی در حالیکه قصد آرام کردن همسر بیمارش را داشت، ناگهان با شدت به زمین کوبیده شد. طبق ادعای خود او این اتفاق توسط روح پسرش رخ داده است. ویدئوی زیر مربوط به صحنه‌هایی از یک روان درمانی بر روی زنی است که به خاطر از دست دادن فرزندش دچار افسردگی حاد شده و سلامت روح خود را از دست داده...

لحظه وحشتناک حمله روح پسر به پدرش : مردی در حالیکه قصد آرام کردن همسر بیمارش را داشت، ناگهان با شدت به زمین کوبیده شد. طبق ادعای خود او این اتفاق توسط روح پسرش رخ داده است.

ویدئوی زیر مربوط به صحنه‌هایی از یک روان درمانی بر روی زنی است که به خاطر از دست دادن فرزندش دچار افسردگی حاد شده و سلامت روح خود را از دست داده است. همسر این زن به همراه یک روانپزشک سعی دارد او را آرام کند که در جریان روند درمان، اتفاق عحیبی رخ می‌دهد. زمانی که مرد نزدیک همسرش می‌شود تا او را آرام کند، ناگهان در حرکتی غیرمنتظره در فاصله‌ای دور تر از همسر خود، به زمین پرتاب می‌شود.

مطلب مرتبط: عبور روح موتورسوار از بزرگراهی در هند

طبقه گفته خود او، نیرویی عجیب و ناگهانی او را هل داد و نقش زمین کرد. او می‌گوید این نیرو از سوی روح پسربچه از دست رفته‌اش بوده است.

صحنه‌های فیلم حمله روح بسیار عجیب و سوال برانگیز است، ظاهر این زن مانند افراد مسخ شده است که بی‌حرکت در کنجی می‌نشینند و هیچ حرکتی نمی‌کنند. شاید ادعای حضور روح این بچه در فضای اتاق صحت داشته باشد و واقعا این زن متاثر آن باشد.

قضاوت واقعی یا ساختگی بودن این صحنه به شما سپرده می‌شود:

همچنین بخوانید:

ضبط فیلم روح سرگردان دختر جادوگر در قلعه ۳۰۰ ساله اسکاتلندی

منبع

برای ورود به کانال تلگرام روژان کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه عجایب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقلب اوسمار از روی دست نکونام