برانکو: می‌گفتند پرسپولیس بحران‌زده است/ استقلال تیم خوبی دارد


سرمربی تیم فوتبال پرسصپولیس معتقد است با پیروزی این تیم در داربی 85، بازیکنانش متوجه شدند که بهترین بازیکنان هستند

ایران اکونومیست - برانکو: می‌گفتند پرسپولیس بحران‌زده است/ استقلال تیم خوبی دارد
به گزارش ایران اکونومیست؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم بیان کرد: قشنگترین صحنه برد در داربی است. همه خوشحال هستیم. هم خودمان خوشحالیم و هم هواداران. فضا بسیار عالی بود و داربی قشنگی دیدیم. طبیعی است که برد ما را خوشحال کند و برایمان مهم باشد.

او ادامه داد: بازیکنانم مطمئن می‌شوند که با این برد بهترین هستیم و فقط باید با تلاش بهتر شویم. داربی بازی خاصی است و استقلال نشان داد تیم خوبی دارد.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد: خیلی ها در دو سه هفته اخیر این جو را ایجاد می‌کردند که تیم‌مان بحران زده است اما این‌گونه نبود. ما حالت نارضایتی از جو داشتیم. اگر نتایج امسال را با پارسال مقایسه کنیم، نتایج بهتری گرفتیم. سوپرجام را بردیم و در جام حذفی صعود کردیم. سال گذشته به قشقایی باختیم و حذف شدیم. نسبت به این مقطع از فصل در سال گذشته یک امتیاز بیشتر داریم. امسال تعداد گل های بیشتری به ثمر رساندیم. پارسال این موقع 11 گل زده بودیم اما امسال 17 گل وارد دروازه حریفان کردیم.تنها چند گل بیشتر خوردیم که طبیعی است زیرا خط دفاعی ما تغییر کرده است. تفاضلمان بهتر شده، پارسال داربی را باختیم اما امسال استقلال را شکست دادیم.

برانکو ادامه داد: بازیکنان جدیدمان مثل خلیل‌زاده، منشا و نعمتی عملکرد خوبی داشتند. مصلح هم عملکرد خوبی داشته است. ما دو دیدار را بدون ملی‌پوش بازی کردیم که یکی را سه بر صفر مقابل گسترش و یکی را سه بر یک مقابل استقلال خوزستان با پیروزی پشت سر گذاشتیم.

سرمربی پرسپولیس درباره تمدید قرارداد با پرسپولیس بیان کرد: همیشه چنین چیزهایی است. فشار زیادی روی طاهری است. تنها زمانی که ایشان آرامش دارند همان 90 دقیقه بازی است. ایشان می‌جنگد که بعضی مسائل را تغییر دهد که سخت است. مهم نیست که من امضا کرده ام یا نه. مهم مشکلات باشگاه است اما این بحران نیست. ما سه روز دیگر بازی داریم. طبیعی است که کار، باشگاه و نتایج به موازات هم پیش می‌روند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد