تست رانندگی بورگوارد بی ایکس 7 در شرایط مختلف | فیلم


تا اواخر سال 96 احتمالا محصول جدید به کلاس شاسی‌بلندهای لوکس متوسط ایران اضافه می‌شود؛ خودرویی کاملا جدید از برندی بسیار قدیمی بورگوارد BX7 در راه است. این روزها کمتر کسی پیدا می‌کنید که با کمپانی بورگوارد آشنایی داشته باشد چرا که این برند حدود نیم‌قرن در بازار جهانی حضوری نداشت! بورگوارد اوایل دهه 30 میلادی در شهر برمن (Bremen) آلمان تاسیس...

ویدئوهایی که دیگران تماشا کرده اند

تست رانندگی بورگوارد بی ایکس 7 در شرایط مختلف | فیلم

اگر از همسر خود خسته شده اید حتما آئودى اس 5 ...

تست رانندگی بورگوارد بی ایکس 7 در شرایط مختلف | فیلم

فیلم رونمایی از خودرو ۱۰۰ سال آینده رولزرویس...

تست رانندگی بورگوارد بی ایکس 7 در شرایط مختلف | فیلم

ماکت فوق العاده دقیق و زیبا از رولز رویس گوست...

تا اواخر سال ۹۶ احتمالا محصول جدید به کلاس شاسی‌بلندهای لوکس متوسط ایران اضافه می‌شود؛ خودرویی کاملا جدید از برندی بسیار قدیمی بورگوارد BX7 در راه است. این روزها کمتر کسی پیدا می‌کنید که با کمپانی بورگوارد آشنایی داشته باشد چرا که این برند حدود نیم‌قرن در بازار جهانی حضوری نداشت! بورگوارد اوایل دهه ۳۰ میلادی در شهر برمن (Bremen) آلمان تاسیس شد. مالک آن یکی از مهندسان و طراحان معروف آلمانی به نام کارل بورگوارد بود که این روزها او را به عنوان پیشگام صنعتی شهر برمن می‌شناسند.

تست رانندگی بورگوارد بی ایکس 7 در شرایط مختلف | فیلم

بورگارد | تگ

کارخانه خودروسازی بورگوارد، که در آن زمان Borgward Automobil نام داشت، در آن سال‌ها عمدتا خودروهای سنگین و نظامی برای ارتش می‌ساخت. تا قبل از دهه ۴۰ میلادی این کارخانه با بیش از ۲۳ هزار پرسنل، یکی از بزرگترین کارخانه‌های آلمانی محسوب می‌شد. همه چیز برای بورگوراد خوب پیش می‌رفت تا آنکه در جریان جنگ جهانی دوم و در سال ۱۹۴۴، کارخانه بورگوارد بدست نیروهای متحدین بمباران شد. بعد از این اتفاق حدود نصف کارگران این کارخانه اسیر جنگی شدند و خود کارل بورگوارد نیز به مدت ۴ سال اسیر و تمام دارایی‌هایش توقیف شد. BX7 در کلاس شاسی‌بلندهای لوکس متوسط است که یعنی با آمدنش به ایران باید با خودروهایی مانند نیسان ایکس‌تریل، رنو کولئوس و دی‌اس ۶ رقابت کند. باتوجه به اینکه بورگوارد فعلا در بازار چین فروش دارد پس بهتر است قیمت احتمالی آنرا باتوجه به قیمت بازار چین حدس بزنیم. ارزان‌ترین مدل BX7 در چین حدود ۲۳۵ هزار یوآن (معادل تقریبی ۱۳۵ میلیون تومان) قیمت دارد درحالیکه قیمت گران‌ترین نسخه‌اش به حدود ۳۰۵ هزار یوآن (معادل تقریبی ۱۷۵ میلیون تومان) نیز می‌رسد.

(۷)

دسته بندی : خودرو
برچسب ها : خودروهای سنگین, خودروهای شاسی بلند, خودروهای لوکس, خودروی بورگوراد

7
بازدیدها
0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان