رقابت های سوارکاری استقامت در سنندج برگزار شد


رقابت های سوارکاری استقامت در سنندج برگزار شد

سنندج - رقابت های سوارکاری استقامت با حضور استان های همدان، گیلان، مازندران و کردستان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت های استانی سوارکاری کردستان با حضور چهار استان به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در باشگاه کردان سنندج به پایان رسید.

در این مسابقات ۳۰ سوارکار از استان های همدان، گیلان، مازندران و شهرستان های تابعه استان کردستان در مسافت های ۴۰ ، ۶۰ و ۸۰ کیلومتر به رقابت پرداختند.

درمسافت ۴۰ کیلومتر مجید آذرهوش با اسب روهام، سیاوش میهمی با اسب عقرب و آرتا زندی با اسب قیام عنوان های برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش ۶۰ کیلومتر کاویان حاجی رستمی با اسب جاسمین، ادریس محمدی با اسب بوران ، ساجد حیدری با اسب چاووش، شعیب حبیبی با اسب آگر و حمید امینی با اسب کردان برتر شدند.

در مسافت ۸۰ کیلومتر بهراد حسین پناهی با اسب آترو، محمد آقایی با اسب آشوان ، فاطمه ملکی با اسب غزال و نینا گلزار با اسب میراکل موفق به دریافت گواهی طی مسیر شدند.

همچنین در بخش ۸۰ کیلومتر آزاد آرش میهمی با اسب هاپیلوس، پریسا رحیمی با اسب هلیوس به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

گفتنی است، رقابت های سوارکاری استقامت جام تربیت بدنی و ورزش در میان استقبال خوب مردم و به میزبانی باشگاه کردان سنندج برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی