پویش «هر زائر حسینی یک عکس» با عنوان «لا یسکن دمی» برگزار می‌شود


ستاد اربعین قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با مشارکت دانشگاه‌های سراسر کشور پویش عکس بین‌المللی «لا یسکن دمی» با محوریت استکبارستیزی و همبستگی دانشجویان جهان اسلام را برگزار کرده است.

پویش «هر زائر حسینی یک عکس» با عنوان «لا یسکن دمی» برگزار می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ستاد اربعین قرارگاه شهید باقری بسیج دانشجویی با مشارکت دانشگاه‌های سراسر کشور پویشی بین‌المللی را به مناسبت پیاده روی ایام اربعین حسینی برگزار می‌کند.

در پویش بین المللی «لا_یسکن_دمی» هر یک از زائران حسینی با عکس گرفتن به همراه شعار «لایسکن دمی» و ارسال آن به نشانی ادمین کانال @layaskon این پیام را به جهانیان می رساند که خونی که در بستر زمان جاری است هیچ گاه آرام نگیرد تا آنکه انتقام از یزیدیان زمان گرفته شود.

همه زائران حسینی در سراسر جهان با زبان‌های مختلف می توانند به چند شیوه به این پویش بپیوندند.

هر یک از زائران باید با در دست داشتن پوستر شعار «لایسکن دمی» عکسی را در این قالب بگیرد و به نشانی ادمین کانال تلگرام این پویش ارسال کند.

زائران می‌توانند در هر موقعیتی از پیاده روی و سفر زیارتی خود هستند این کار را انجام دهند و بالافاصله عکس خود را ارسال کنند.

در طول مسیر پیاده روی با گرفتن عکس به این پویش بپیوندید.

* چگونه در پیاده روی اربعین به پویش بین‌المللی #لا_یسکن_دمی بپیوندیم؟

مسئولان کاروان‌ها می‌توانند به صورت متمرکز برای کاروان خود به تعداد لازم از پوسترهای موردنظر تهیه کنند، برای این کار باید با دبیرخانه پویش ارتباط گرفته شود.

مسئولان کاروان‌ها و زائران می‌توانند روی یک کاغذ سفید هم شعار «لا یسکن دمی» را بنویسند و عکس را ارسال کنند.

حتی می‌توانید این شعار را روی کاغذ نوشته و پشت کوله خود بچسبانید.

زائران می‌توانند عکس‌ها و محتواهایی با محوریت استکبارستیزی و وحدت اسلامی را در تلفن‌های همراه خود ذخیره کنند و به زائرین دیگر کشورها ارسال کنند.

خادمان موکب‌ها نیز می‌توانند با به همراه داشتن پوستر و بروشور و صحبت کردن راجع به مفاهیم مرتبط با شعار پویش و گرفتن عکس از افراد به پویش کمک کنند.

افرادی که تسلط به زبان‌های دیگر دارند موقع استراحت در موکب‌ها یا در حال پیاده روی در زمینه مفهوم شعار پویش و همبستگی و استکبارستیزی صحبت کنند.

داوطلبان برای هر گونه کمک و همکاری به پویش در قالب‌های مختلف و در کشورهای مختلف به آیدی کانال تلگرام پویش به نشانی @layaskon پیام دهند.

انتهای پیام/

پویش هر زائر حسینی یک عکس چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی