کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی


برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته ایده های زیادی وجود دارند و شما می توانید با کمک این ایده های خلاقانه و کاربردی کاردستی های زیبایی را با کمک لامپ بسازید و از آن ها برای تزیین اتاق کودک و اتاق خواب و …. استفاده نمایید.  ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی نظیر لامپ سوخته و بطری های پلاستیکی و شیشه ای و چوب و …...

اشتراک گذاری در Facebook اشتراک گذاری در Twitter اشتراک گذاری در Google+ اشتراک گذاری در Reddit اشتراک گذاری در Pinterest اشتراک گذاری در Linkedin

در این مطلب با انواع ایده های خلاقانه برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از این مدل ها بتوانید کاردستی های فانتزی و جالبی را در منزل بسازید.

برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته ایده های زیادی وجود دارند و شما می توانید با کمک این ایده های خلاقانه و کاربردی کاردستی های زیبایی را با کمک لامپ بسازید و از آن ها برای تزیین اتاق کودک و اتاق خواب و …. استفاده نمایید.

ساخت کاردستی با وسایل دور ریختنی نظیر لامپ سوخته و بطری های پلاستیکی و شیشه ای و چوب و … از انواع روش های جالب است و شما می توانید با کمک این وسایل دور ریز وسایل تزیینی زیبا و کم هزینه ای را بسازید.

کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی

ایده هایی برای ساخت کاردستی با لامپ سوخته

با کمک لامپ های سوخته می توانید کاردستی هایی نظیر گلدان و شکلک های تزیینی نظیر پنگوئن و آدم برفی و … بسازید که هر کدام از این وسایل زیبایی و جذابیت خاص خودشان را دارند. در ادامه انواع مدل کاردستی با لامپ سوخته را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.


کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی

کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی

ساخت کاردستی های زیبا با لامپ سوخته

اگر شما کمی خلاقیت و ابتکار داشته باشید می توانید با کمک لامپ های سوخته شی تزیینی زیبایی را بسازید و لامپ های سوخته را می توانید به ده ها شی تزیینی زیبا و فانتزی تبدیل کنید. یکی از ایده های جالب این است که درون لامپ را با شن های تزیینی و وسایل تزیینی پر کنید. همچنین می توانید چند عدد لامپ سوخته را با کمک نخ از جایی آویزان کنید سپس گل های زیبایی را درون آن ها قرار دهید.

کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی

ساخت کاردستی فانتزی با لامپ برای کودکان

با کمک لامپ سوخته می توانید شکلک های زیبا و فانتزی را برای کودکان بسازید سپس از این وسایل تزیینی و جالب برای تزیین کردن اتاق کودکان استفاده نمایید. بهتر است برای ساخت کاردستی خلاقانه برای کودکان با کمک لامپ از رنگ های جالب و روشن استفاده کنید همچنین بهتر است برای ساخت این مدل کاردستی ها از خلاقیت کودکان نیز استفاده کنید تا بتوانید به آن ها نیز بیاموزید به کمک وسایل دور ریختنی می توانند وسایل تزیینی ساده و کم هزینه ای را درست کنند.

کاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردیکاردستی با لامپ سوخته با خلاقیت های زیبا و کاربردی

در این مطلب با انواع مدل های کاردستی با لامپ سوخته آشنا شدید که امیدواریم از مشاهده این مدل ها نهایت لذت را ببرید و بتوانید با ایده گرفتن از آن ها کاردستی های زیبا و خلاقانه ای را بسازید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع کاردستی به بخش هنر در خانه مراجعه کنید و کاردستی های زیبا و در عین حال ساده ای را بسازید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سبک زندگی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عاشقانه گوگوش با جذابترین شوهرش + عکس ها ، بیوگرافی گوگوش و 4 شوهر رسمی اش