بیماری عجیب یک دختر پاکستانی (+ عکس)


پول‌نیوز - دختر 9 ساله این خانواده در سن هشت ماهگی بر اثر زمین خوردن از ناحیه گردن دچار مشکل شده و پدر و مادر وی نیز در همان زمان او را به بیمارستان منتقل نکرده و نزد پزشکان محلی برده اند اما با افزایش سن دختر شرایط جسمی اش بدتر شده و اکنون گردن...

پول‌نیوز - دختر 9 ساله این خانواده در سن هشت ماهگی بر اثر زمین خوردن از ناحیه گردن دچار مشکل شده و پدر و مادر وی نیز در همان زمان او را به بیمارستان منتقل نکرده و نزد پزشکان محلی برده اند اما با افزایش سن دختر شرایط جسمی اش بدتر شده و اکنون گردن این دختر کاملا کج رشده کرده و قادر نیست زندگی عادی داشته باشد.

«الله جوریو» پدر 55 ساله و «جمیلان» مادر 50 ساله وی که در استان سینگ در ولایت «پکتیکا» زندگی می کنند شرایط زندگی دخترشان را بسیار درد آور توصیف کرده اند.

«افسین کومبر» 9 ساله اکنون دچار اختلال عضلانی شدید است و گردن او زاویه 90 درجه پیدا کرده و نمی تواند گردنش را در حالت طبیعی نگه دارد.

بیماری عجیب یک دختر پاکستانی (+ عکس)

«جوریو» پدر دختر در این باره گفت:« مردم با دیدن دخترم اغلب فرار می کنند.ما دوست داریم تا دخترمان بتواند ادامه تحصیل بدهد و زندگی عادی داشته باشد اما پزشکان این منطقه از وی و درمانش قطع امید کرده و می گویند برای درمان دخترمان باید او را نزد پزشکان حرفه ای در خارج از کشور ببریم اما ما قادر به پرداخت هزینه های درمانی وی نیستیم.»

منبع: ایران آنلاین

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید