ستاره پرسپولیس: از این وضعیت خسته شده ام؛ بریده ام


احمد نورالهی در میانه های فصل گذشته به دلیل خدمت سربازی مجبور به ترک پرسپولیس و رفتن به تبریز شد. مدتی پیش اعلام شد که او می تواند باز هم برای پرسپولیس به میدان برود اما اضافه خدمت برنامه های او را به هم زد. احمد نوراللهی بعد از مدت‌ها سرگردانی نه تنها مجوز همراهی پرسپولیس در بازی‌های لیگ را نخواهد گرفت بلکه باید تمرینات سرخپوشان را هم...

واکنش نورالهی به اضافه خدمتش

ستاره پرسپولیس: از این وضعیت خسته شده ام؛ بریده ام

نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۶ | ۷:۲۰
ستاره پرسپولیس: از این وضعیت خسته شده ام؛ بریده ام

زمزمه های اضافه خدمت احمد نورالهی از یک ماه پیش آغاز شد و او اکنون با یک جدایی اجباری دیگر روبرو شده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

احمد نورالهی در میانه های فصل گذشته به دلیل خدمت سربازی مجبور به ترک پرسپولیس و رفتن به تبریز شد. مدتی پیش اعلام شد که او می تواند باز هم برای پرسپولیس به میدان برود اما اضافه خدمت برنامه های او را به هم زد.
احمد نوراللهی بعد از مدت‌ها سرگردانی نه تنها مجوز همراهی پرسپولیس در بازی‌های لیگ را نخواهد گرفت بلکه باید تمرینات سرخپوشان را هم ترک کند.
هافبک پرسپولیس برای گرفتن برگه پایان خدمتش مجبور است دوران آموزشی را سپری کند و از این‌رو حداقل دو ماه از تمرینات پرسپولیس دور خواهد بود. نوراللهی سخت پیگیر این است که این مشکل خود را حل کند اما به نتیجه رسیده و به زودی باید با ترک تمرینات پرسپولیس به دوران آموزشی برود. با شرایطی که نوراللهی دارد او حداقل تا دو ماه و نیم دیگر نمی‌تواند برای این تیم در مسابقات داخلی به میدان رود و چه بسا اگر زودتر برای رفتن به آموزشی اقدام نکند زمان دوری‌اش از میادین بیشتر هم بشود. او به اطرافیانش گفته است که از این وضعیت خسته شده و کم کم بریده است!

دسته بندی ها : اخبار داغ , پرسپولیس , لیگ برتر
برچسب ها : احمد نورالهی, اضافه خدمت احمد نورالهی, باشگاه پرسپولیس, پرسپولیس تهران, تمرینات پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط