انقلاب اسلامی سبب ایجاد یک نظام ارزشی جدید در کشور بود


انقلاب اسلامی سبب ایجاد یک نظام ارزشی جدید در کشور بود

ری- تولیت حرم مطهر امام خمینی(ره) در یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید گفت: انقلاب اسلامی سبب ایجاد یک نظام ارزشی جدید در کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین حسن خمینی صبح دوشنبه با حضور در یادواره شهید فهمیده و ٣٦ هزار دانش آموز شهید که با حضور ۵۰۰۰ دانش آموز استان تهران در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: تحولاتی که در اثر انقلاب در یک انسان روی می دهد جامعه ارزشی را تغییر می دهد و سبک زندگی را متفاوت می کند و هم ارزش های ذهنی و هم ارزش های غیر ذهنی و هم رفتار فرد و جامعه را دستخوش تغییرات می کند.

خمینی افزود: اینکه می بینیم یک نوجوان از دنیا روی بر می گرداند نشانه یک تحول بزرگ است، تحولی که از عاشورا ریشه گرفته است و اکنون در آستانه اربعین حسینی می توانیم رنگ و بوی آن را در جامعه انسانی هم ببینیم.

تولیت حرم مطهر امام (ره) بیان داشت: انقلاب تحقق پیدا کرده تا بتواند یک تحول را در همه ما بوجود بیاورد، آن تحولی که از حسین فهمیده به وجود آمد پیدایش روح اخلاق در جامعه بود و این تحول بزرگ را امروز در جامعه و لحظه لحظه زندگی نیاز داریم.

انقلاب اسلامی سبب ایجاد یک نظام ارزشی جدید در کشور بود

وی در ادامه با بیان اینکه نظام ارزشی که قبل از انقلاب بود و از آن ارزش به یک رفتار نابخردانه غیر انسانی در فضای عمومی کشورمان رسیده بود گفت: تحول انقلاب آن رفتار ها را به یک نظام ارزشی جدید تبدیل کرده بود و این که انسان ها خودشان را در جامعه مقید به یک خدای سبحان و ارزش های دینی و فدا کردن برای رسیدن به آرمان های بزرگ است و چیزی که امروز به آن احتیاج داریم پیام بزرگی است که از انقلاب فراهم آمده است و خدا را برای این نعمت بزرگ سپاسگزاریم و از خدا می خواهیم این تحول را در همه ما مستدام کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش و پرورش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟