حیدری: مرز خسروی هنوز باز نشده است


حیدری: مرز خسروی هنوز باز نشده است

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با اشاره به اینکه مرز خسروی هنوز باز نشده است، گفت: طرف عراقی هنوز رسما و کتبا آمادگی خود را اعلام نکرده است.

خبرگزاری میزان: شهریار حیدری با اشاره به اینکه تا یک ساعت پیش یک میلیون و ۷۰۰ هزار روادید اربعین صادر شده است، اظهار داشت: در رابطه با مرز خسروی بحث های مختلفی شده که بعضا اعلام می کنند مرز بازگشایی شد اما فعلا مرز خسروی به دلیل عدم آمادگی کشور عراق و عدم اعلام آمادگی از سوی مقامات عراقی باز نشده است.

وی با بیان اینکه از طرف ما رایزنی به شکل گسترده انجام شده و امیدوار هستیم بعد از اعلام مرز را بازگشایی کنیم، تصریح کرد: از طرف ما هیچ مشکلی نیست و آمادگی بازگشایی مرز را داریم و حتی الان مسئولین در داخل گیت ها نشسته اند و آمادگی عبور زائران را دارند.

حیدری خاطرنشان کرد: یکی از مهم ترین دغدغه های ما امنیت و اسکان زائران در این مرز بوده که طرف عراقی باید این امکانات را فراهم کند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین با تاکید بر اینکه هنوز طرف عراقی رسما و کتبا آمادگی خود را اعلام نکرده است، افزود: طرف عراقی باید از آمادگی ۱۰۰ درصد برخوردار باشد سپس مرز باز شود اما تاکنون مجوز کتبی کشور عراق برای بازگشایی مرز خسروی صادر نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان