مرد علیه ماشین! نبرد شورولت کوروت Z06 و مک لارن 570S


مرد علیه ماشین! نبرد شورولت کوروت Z06 و مک لارن 570S

با اینکه شورولت کوروت Z06 قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به دوک بریتانیایی یعنی مک لارن 570S کوپه دارد اما این مدل ویژه پا را فراتر گذشته و از گیربکس 7 سرعته دستی بهره می‌برد. بدین ترتیب در زمان مسابقه، استارتی فوق‌العاده با این خودرو سخت‌تر از نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک بوده و اگرچه... نوشته مرد علیه ماشین! نبرد شورولت کوروت Z06...

با اینکه شورولت کوروت Z06 قدرت و گشتاور بیشتری نسبت به دوک بریتانیایی یعنی مک لارن 570S کوپه دارد اما این مدل ویژه پا را فراتر گذشته و از گیربکس 7 سرعته دستی بهره می‌برد.

مرد علیه ماشین! نبرد شورولت کوروت Z06 و مک لارن 570S
بدین ترتیب در زمان مسابقه، استارتی فوق‌العاده با این خودرو سخت‌تر از نمونه مجهز به گیربکس اتوماتیک بوده و اگرچه مسابقه به تصویر کشیده شده در این نوشتار از سکون آغاز نشده اما هنوز هم راننده تأثیر قابل‌توجهی روی رفتار خودرو داشته و البته راننده کوروت قادر بوده به اندازه مغز اتوماتیک مک لارن تعویض‌های سریعی داشته باشد.

مرد علیه ماشین! نبرد شورولت کوروت Z06 و مک لارن 570S
چیزی که می‌خواهیم بگوییم این است که برخی افراد شاید با دیدن ویدئوی زیر کاملاً سورپرایز شوند! سورپرایز نه به خاطر برنده بلکه به خاطر روشی که برنده می‌شود.


از نظر اعداد و مشخصات، واضح است که باد به‌سوی شورولت کوروت Z06 می‌وزد. با استفاده از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتری سوپرشارژردار، کوروت قدرت 650 اسبی و گشتاور 880 نیوتون متری خود را به چرخ‌های عقب می‌فرستد.
در مقام مقایسه باید گفت مک لارن 570S “تنها” قدرت 562 اسب بخاری و گشتاور 600 نیوتون متری داشته اما بار دیگر می‌گوییم که مزیت تعویض‌های سریع‌تر دنده و وزن سبک‌تر یک خودرو را همیشه در نظر داشته باشید…

[دانلود ویدئو]

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال شمع روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403